Tappara - Jukurit 03.02.2018 (La)

Niin, jos luitte aloitusviestin tai satutte muistamaan aiemmat kohtaamiset, yksikään peli ei ole ollut läpihuutojuttu.

Ei tule tämäkään olemaan.

2 tykkäystä

Jätetään ne terveyssairausarvailut / tiedot pois viesteistä.

Heljangon olisi voinut kyllä pistää maaliin, toivottavasti Domille ei sattuisi mitään, sehän tästä nyt vielä puuttuisi.

Sitten lievä ot, onko nämä mun otteluketjujen avaukset teidän mielestänne hyviä? Näitä on nyt muutama tullut tehtyä. :grin:

5 tykkäystä

On hyviä ja kattavia, minun puolesta tee jatkossakin, kiitos! Turha ressata Dominikin mahdollisella loukilla, sellainen voi sattua koska tahansa ja kyllä Domi ennenenkin peräkkäisiä pelannut.

3 tykkäystä

Huomioiden sun valituksen palauteketjussa, kun asioita irrotetaan kokonaisuudesta, pidän tätä kommenttia hieman naivina :grin:

5 tykkäystä

Ei riitä, ja oot muutenkin oikeessa. Oikeestaan koko kolmosketju on ollut viime aikoina hyvä.

1 tykkäys

Ei pelkästään hyviä, vaan parhaita mitä muistan. Toivon että jaksat nähdä vaivaa jatkossakin.

2 tykkäystä

No pitää laittaa tuonne pelaajien omiin kansioihin mahd. spekulaatiot. Kuitenkin toisella olkapää ehkä rikki, jos mä oisin mä en ottaisi riskiä vaan lepoalepoa. Ja joku pisti Jeren olleen ehkäkö lenssussa joten se voi olla pahentunu tai kun puhutaan amm.urh niin jotain räkätaudin ja ylikunnon aiheuttamaa vaivaa. Tai vain jotain.

Spekulaatiot kun ei varmaa ole, on kai perus suomalaisuuden tuomaa salittua huttua, kun joku ylempi päällikkö sen kumoaa. Jos ei ole tiistaina pelis niin mitäs soppaa sitten keitetään :))

Pelin tuomarit ovat.
#23 Timo Favorin (Päätuomari)
#18 Jukka-Pekka Koistinen (Päätuomari)
#61 Jere Koskela (Linjatuomari)
#60 Jussi Välisaari (Linjatuomari)

Joo mut toi mykoplasma vai onko siitä tiedotettu?

Eikai Tappara ikinä tiedota mikä vaiva, vamma pelaajalla on? Aika hiljaa noista ollaan ja kuinka usein tuodaan julki se oikea vamma? Tilastollisesti varmaan mykoplasma tai lievempi ilmaisu ylikunto on ehkä harvinaisempi käyttö jääkiekossa. Hiihdossa enemmän mutta nehän kaikki onkin karpaaseja.

Muistanko väärin mutta eikös Lucella ollut tätä vaivaa.

Voihan se olla vaikka ja mitä, tavallisen lenssun, lihaskivun,mykon,mononukleoosin ja migreenin välimaastosta

Tänään lähdetään taas hakemaan varmaa kahta pistettä ja 0-0 tasuria varsinaisella.

3 tykkäystä

Jukurit tänään:
Partanen-Asplund-Budish
Ritamäki-Vähätalo-Kalliola
Leskinen-Roine-Piitulainen
Pitkänen-Henritius-Hotakainen

Suhonen-Piipponen
Alho-Jaatinen
Hyvärinen-Karalahti
Flinck

Rajaniemi
(Aho)

No okei kyllä 1-1 on vielä Rautakorven hyväksymä lopputulos, kun mokkeihin ei voi täysin luottaa

On tuossa pari kolme tuttua nimeä tuossa Jukurien nipussa, eli ei kovinkaan nimekäs joukkue ainakaan minun silmääni. Joten - eiköhän tämä hoideta, vaikka sitten vaikeimman kautta.

Rantakarin poissaolo harmittaa, mutta pääsepä Salonen koulutusta vastaaviin hommiin ja Utunenkin saa varmaan muutaman hajaminuutin.

Rivistä poissa OR, JJ, JK + mahdolliset vahvistukset, joten kevättä odotellaan vesi kielellä!

Kolme pointtia:

• Jukurit tulee lepoedulla, voitto alla ja Niemisen lataamana. Iso haaste.
  • Kemiläinen on viime aikoina väläytellyt Lehtosen/Rantakarin varjossa. Nyt tulee poissaolojen kautta hyvä mahdollisuus, pelillisesti juuri oikeaan aikaan.
  • Jukka: Uskalla peluuttaa nelosta.
7 tykkäystä

Taitaa jäädä toiveeksi ekan erän jälkeen.

2 tykkäystä

Kemiläinen mukava nähdä ylivoimalla tänään. On tekijämies siinä. Rantakarin loukkaantuminen toki ikävä.

Odotan selvää voittoa. Eilinen kolmas erä ja jatkoaika kantaa tänään. Tapparan pelillinen nousu on alkanut ja kohta käynnistyy myös henkilökohtainen nousuhumala.

Alla Miksan mietteitä pelistä:

http://www.tappara.fi/liiga/pelin-kokoonpano-tiedossa-hall-of-famen-ei-viela/

Eiköhän tuokin riipu paljolti siitä, minkälainen ensimmäinen erä ollut a) joukkueella ja b) nelosella.

Eilen olin valmennuksen kanssa ainakin siitä ihan samaa mieltä, että Levtchillä ei ollut ekan erän jälkeen mitään asiaa kentälle ja sille löytyi kyllä ainakin omaan silmään ihan riittävästi perusteita.