Tappara julkaisee jatkosopimuksia ti 15.2., la 19.2. ja su 20.2. kotiotteluissa

Mikä näistä menee skaalaan “mehevä” :grin:

3 tykkäystä

Ai perhana, meni tollanen adjektiivi ohi tosta tiedotteesta. Luulin sen syntyneen tässä ketjussa.

Noh, Rönni olis aija kova saada sidottua, samoin Hamara.

Mutta tuohon “mehevään” varmaan sopisi paremmin esim. Morley , Kinnunen tai Heljanko.

1 tykkäys

Ite toivoisin että Rönni ja Hamara sidottaia johonkin luokkaa 3v. sopimus. Ei ehkä huomisessa ottelussa, koska tosiaan mehevää lupailtiin. Mutta tän viikon muissa nii ei haittas itseä kyllä yhtään.

Mehevä soppari on joko Heljanko tai Kinnunen. Voi olla, että molemmat osuvat tälle viikolle, sillä nämä ovat Tapparan ykkösprioriteettaja. Toki luultavasti ulkomaanoptioilla johonkin päivään asti nämä sopparit olisi tehty. Tai Nhl vie Kinnusen jos haluavat.

Hamaralla on sopimus 2024 asti ja Rönnilläkin 23 joten sinänsä molemmat on jo sidottu vähintään ensi kaudeksi. Toki voihan noita aina pidentää. Mutta ehkä odotukset yleensä näissä on että jatkot on tehty pelaajille joilla ei vielä ensi kaudeksi sopimusta ole.

11 tykkäystä

Hamaralta moinen sopimus löytyy jo.

Tuolta voi katsella voimassa olevia sopimuksia.

Ai hitto tämä oli minun moka.

Kuinkahan “mehevä” tämä uutinen mahtaa olla, kun seuran uutisessa, joka tuli sähköpostiin ja seuran sivuille, ei lukenut huomisen kohdalla mitään jatkosopimusuutisesta. Ainakaan minun silmiin ei osunut.

Tiistain, lauantain ja sunnuntain otteluissa tullaan julkistamaan myös jatkosopimusuutisia!

Lainaus Tapparan spostista joka tuli tänään

1 tykkäys

Näköjään, mutta ei lue mitään “mehevästä”, joten en odota mitään ykköskorin uutista. Pessimisti ei pety! :laughing:

Juu en mäkään mistään mehevästä mitään lukenut :smiley:

Täältä kun menee huomisen pelin kohdalle niin löytää tämän.

https://www.tappara.fi/fi-fi/ottelut/15/

Ovet avautuvat klo 16:30. Alkushow käynnistyy kello 17:45.

Ottelun aikana julkaistaan mehevä jatkosopimusuutinen!

6 tykkäystä

Itse olen kuullut vahvan huhun Heljangon jatkosta. Mutta lähdesuojan takia en ole viitsinyt huudella :smiley: en toki tiedä, että tarkoitetaanko tällä mehevällä juuri Heljankoa tässä vaiheessa :man_shrugging:t2:

5 tykkäystä

Olisko sitten ykkösketju: Heljanko-Morley-Merelä :thinking:

6 tykkäystä

Vai peräti Heljanko - Morley - Mehevä

29 tykkäystä

IG:n perusteella kolmikon Morley, Platzer, Austin puolisot tulee hyvin toimeen keskenään täälä Pirkanmaalla. Olishan jatkuvuus noissa ulkkareissaki ihan mukavaa.

11 tykkäystä

Näille sen vuoden soisin. Toki Luodon ja Heljangon sopimus kelpaisi myös! Heljangon sopimus ei ilahduttaisi niin paljon, sillä olen melko varma, että isommat kaukalot kutsuu ens kaudella silti. Vähän sama kuin case Kemiläinen ja Larmi

Luoto, Morley ja Heljanko olisi oma toive kolmikko tälle viikolle.

1 tykkäys

Taisi tänään julkaistavan jatkosopimuksen tehnyt kaveri saada uuden lempinimen, Mehevä?:grin:

4 tykkäystä

Ykkösestä sen tietää puolelta päivin Morley,Levtchi ja …