Oisko #30 tää Heljanko? #53 tosiaankin sitten mielenkiintoisempi ratkaistavaksi
Rantakari oli Jokereissa aikanaan #52, meillä Otto Mäkisellä tuo numero, Saravolla #6.
Numero 30 voi toki olla Heljanko, mutta viime vuosina hän on käyttänyt numeroita #35, #37 ja #31, joista kaikki olisi Tapparassa vapaina.
Jos on Lucenius muutan Mouhijärvelle ja tatuoin penikseeni Tapparan.
53 on Kemiläinen ja 30 numeron ottaa Nurmi. Ei tässä kannata paljon jännitellä
Minkä ihmeen takia Nurmi ottais #30? Tapparassa ollut #17 ja se lienee nyt vapaana, Lukossa #20 ja sekin on vapaana.
Kunnioittaa #17 entistä omistajaa (ei Dixon) ja ottaa Nemon vanhan pelinumeron… päätelmiä!
@Messi pitää meitä vaan jännittyksessä…
Mikki tuli mun unii yöllä sanoo että tuutte yllättymää
Mikki tuli mun painajaisiin yöllä ja sanoi, että tullaan yllättymään…
Siinä keltaisessa kieputtimessa istuu Aku Hirviniemi.
Jäitä hattuun. Jasun jatkosopimus saa mut kausari kaupoille. Mikki on tarkan markan mies ja pitää mestaruudesta kasatut eurot takataskussa. Syksyllä poimitaan kesän sato.
Omalla kohdalla päivän odotetuin ja toivotuin julkistus olisi Salosen jatko. Mieluiten monivuotinen.
E. Niinkuin cace alla sanookin, huhuja on liikkunut mutta vahvistusta huhulle odottelen!
Olen antanut itseni ymmärtää, että Salonen jatkaisi Tapparassa. Odotellaan vielä vahvistusta.
eiköhän Salonen ja Jasu jatka. niin ja pekkapekkapekaa
Jaa niin, tiedotustilaisuuteni lentokentältä on peruttu. Messi, älä vedä piuhoja. Anteeksi kaikille
Mitä miksi? Kitutunti oli jo menossa…
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tulevaisuuden tähtiä Tapparan juniorimyllystä
Minulla ja mediatiimilläni ei ollut likviditeettiä ostaa menopeliin bensaa, eikun siis järjestelmässä oli jotain häikkää ja bensa-automaatti ei toiminut. Selvittelen asiaa.