Tappara julkistaa pelaajia Ideaparkin Funparkissa torstaina 12.05.2016

Olipas hyvä teaseri tuo video. Tapparan markkinoinnille plussaa. Itse yritin laskea noita pelimiehiä, mutta mukana olikin vissiin jatkosopimus ukkojakin.

2 tykkäystä

Kieltämättä hämmentävä tuo kultakypärä-kuski… Kai tuossa jokin taka-ajatus oltava taustalla. :smiley:

Hyvä / hyvin tehty tuo Facebookin video. @axe, miksei tuo oleTapparan YouTube-kanavassa?

1 tykkäys

Koska julkaisimme sen vain Facebook -videona.

Hauskaa arvailla, vaikka todennäköisesti videon henkilöt eivät edes ole oikeita pelaajia :grin:

Ja ylipäätään tuo linkki pitäisi ampua kaikkiin some-kanaviin samaanaikaan.

1 tykkäys

Normaalisti kyllä, nyt kyseessä samalla yhden kanavan mittaus. Huomenna myös muuta kanavat.

3 tykkäystä

Nyt joku CSI-dosentti selvittämään kultakypärän mysteeri! :smiley:

Mitä JOS se olis Kuusela :smiley:

2 tykkäystä

Sain ajassa 1:07 kieputtimessa pyörivän hepun kasvot pysäytyskuvaan, mutta valitettavasti kuvanparannusohjelma joka tekee surkean resoluution kuvista HD-kamaa oli epäkunnossa. Jos joku haluaa arvailla niin tässäpä tuo.

Toi kieputtimen tyyppi näyttää mun silmään Niämiseltä :smile:

2 tykkäystä

Autokeskus vaikuttaisi uudelta sponssilta myös. Tarkoittanee kyllä samalla Vehon poisjääntiä…?

Katsoin muuten ihan samoin että NiemisVillehän se siellä…:joy_cat:

1 tykkäys

En tiedä kumpaa odotan enemmän seuraavat kaksi päivää, näitä arvauksia vai itse julkistamisia. :smile:

Mielenkiintoista. Kultakypärä Kuusela, Palola ? Hienot paidat, kypärän väri pitäisi saada sinisen paidan kanssa samaksi, nyt näyttää liian mustalta. APU -logo takaisin paitoihin ja se on siinä.:grinning:

En tiedä kuinka paljon aiemmat huhut tekevät temppuja aivoilleni, mutta Nurmen Teemulta näyttää.

3 tykkäystä

Nyt kun katsoo niin kyllähän tuo on selkeästi Nurmi.

2 tykkäystä

Siis onko joku jossain sanonu että toi video sisältää jotain vinkkejä tulevista pelaaja sopimuksista? Vai olettiko palstalaiset vaan niin?

Kiinnitin myös huomiota Nissaneihin. Kunhan nyt eivät jatkossa millään Nissan Tiidalla rupea ajamaan, ne ovat aina jaloissa :smiley:

1 tykkäys

Olisko se kultakypärä ihan vaan Rantakari? Lähti nääs bluussista kesken kauden parhaana pistemiehenä…