Ai, ai. Siellähän on sveitsiläinen linjatuomarikin. Klassinen yhtälö. Kuullaanko siis kuuluisat sanat. Toivottavasti. Sopisi hyvin Grönborgin sanomaksi.
Fucking swiss linesman.. Onko Jukka katsomassa? ![]()
Edelleen kokeilisin Rautiaista ja Blichfeldia samassa ketjussa, koska jostainhan on kaivettava hyökkäyskoostumus joka saa tasaviisikoin kiekkoa maaliin. Toki vaikeaahan se on nähdyllä pelitavattomuudella. Tai pelitavalla joka on kuin surströmming: sekin on Ruotsista ja saa voimaan pahoin.
Vimpy Vikman ![]()
Eli kolmea jäähyä peräkkäin ei tule samalle joukkueelle. Ei vaikka huitaiset mailalla kaverin naaman auki, kuten Lukko-pelissä.
Suotavaa olisi, että Tappara tänään tulisi hereillä peliin. Statementin paikka.
Kertoo joukkueesta paljon että joka toinen peli on statementin paikka
Eilen on kiltisti sanottu
Mattila on ollu koko kauden todella huono. Ehkä ison seuran C rinnassa painaa liikaa, mutta toivotaan että homma kääntyy vielä.
Tiedote alkaa.
Olen hallissa.
Tiedote päättyy.
Oma tiedote, olen itse myös hallissa.
Viikon päästä vasta.
Nonnih, jälleen pellailtiin alku ja sen takia kaksi pistettä jäi taas vastustajalle. Viimeiseen 10 peliin 11 pistettä, tällä tahdilla kamppaillaan viimeisistä säälipleijaripaikoista sitten tosipaikan tullen.
Jossei me pystytä pelaamaan koko 60min täysillä on turhaa haaveilla voittamisesta. Nyt tarvitaan ensi viikolle aivan uusi ilme. Molemmat molarit antoi avaimet voittoon perjantaina ja lauantaina.
Kyllähän Rimpinen oli merkittävästi Metsolaa parempi. Kova on Kiekko- Espoo, en olisi uskonut että Tappara häviää molemmat pelit. Onneksi edes piste molemmista, hyvät nousut tappioasemista.
Kyllä Espoo oli tänään huono. Tapparakin oli ekan erän. Ekan erän ja Rimpisen takia tänään ei saatu 3 pistettä..
Rehellisesti ei antanut..
Rimpinen kyykytti molempia ihan kunnolla. Voin kysyä mielipidettä herroilta viikolla.
Taidan tietää mitä mieltä ovat..
E: ei nyt sentään pojitella.. korjasin sen verran
Molareihin ei kumpaakaan peliä hävitty, jos Tappara pelaa 1/2 pelistä hyvin sillä harvoin voittaa. Turhaa on syyttää Heljankoa tai Metsolaa että hävittiin.
Jos Tappara pelaa puolet pelistä hyvin ja puolet pelistä huonosti, niin pelaako silloin vastustaja puolet pelistä hyvin ja puolet huonosti? Noin jos tapahtuu, niin usein joudutaan tilanteeseen jossa joudutaan arpomaan voittaja.
Vastustajat pelaa aina hyvin, paitsi paskasti jos Tappara voittaa. Ja kaikki muut pelaa aina huikeeta lätkää 60 peliä.
Toisaalta, ainakin vastustaja voi meidän otteista päätellä, että kannattaa tulla alkuun takomaan maalit niin saumat pinnoihin on aika hyvät, vaikka itse vetäisi tasaisen 60 min.
Tapparan jänne näyttää olevan noin 40 minsaa tällä hetkellä ja se ei riitä 3 pinnaan.
Kyllä tämmöistä tavallista tallaajaa mietityttää, kun nyt on hommattu valmentajat ja uusia pelaajia Grönborgin mielen mukaisesti, mitäs siellä vielä on jota pitäisi muuttaa?