Mitkä nyt lasketaan tulosyksiköiksi? Virran johtama ketju oli hyvä, turha rikkoa. Moilasen ketju toimi myös.
Juki ratkoo yksinäänkin jos niin tahtoo.
Itse laskisin kaksi ensimmäistä. Ykköseen minä Jukin nostaisin. Peltola-Rauhala/Malinen -Bertrand/Smejkal olisi omasta mielestä hyvä.
Laitetaan siis maali numero 100 tilaukseen ja mielummin alivoimalla, kiitos!
Tämäkin kyllä totta. Onneksi meillä on semmoinen Kapu, joka voi pelata vaikka pakkina!
Samaa mieltä olen. Tosin nyt voi pelata mainiosti, kun tietää, että seuraavaan peliin voidaan laittaa Domi. Nyt on taas se kilpailutilanne päällä. Hyvä motivaattori siis.
Kummallisen kauan Kemiläinen pois. Mikäli noin paha tartunta ollut niin mahtaako pelata enää runkosarjassa…
Toisekseen, mikäköhän tää Bennyn ja Krissen tilannekin on…
Itselleni tämän kauden kalpamiekkailuijen spesialiteetti on meidän kasvattimme A. Räsänen, jonka mieluusti, varsinkin jos kehitys kehittyy, näkisin palaavan Tapparaan (kenties NHL:ään siirtyvän Rauhalan saappaisiin) ensi kauden jälkeen.
Siinä on jämäkkä ja vastuullinen perushommat huolella hoitava sentteri. Kakkoskenttään laitettu tälle iltaa.
Sytyn näille vauhdikkaille ennakoille. Ei mitään tilastonäpertelyä tai pelikirjatulkintaa, vaan rehellistä ■■■■■■■■■ alusta loppuun. @Armas
Itse pelistä odotan kolmea pistettä ja Nousiaisen naureskelulle naureskelua.
Pelin päätuomarit ovat tänään. 29.Lassi Heikkinen ja 12:Jani Luoma-aho
Hyvä jos kelpaa, koska paljon muuta minulla ei ole tarjota. Mitä tulee rehelliseen tuittuiluun, niin ajattelin, että tuo meni sen verran jo yli, että se menee jo vähän huumorin varjolla. Liigassa on jokunen joukkue, johon suhtaudun vähän myönteisemmin kuin vihuihin yleensä, ja KalPa on yksi niistä.
Ääh, Sota-Otto voisi haastaa Kantolan hippasille.
Plussat:
- Heljanko, tänään todella hyvä peli. Tämän tasoista pelaamista myös jatkossa, niin ei olisi huolta.
- Utunen, lähellä kauden parasta peliään. Ellei jopa paras.
- Nelosketju kokonaisuudessaan, mutta papukaijamerkki Henrikssonille.
- Parlettin alivoimapelaaminen.
- Smejkal parantaa kokoajan.
Ennenkaikkea iso voitto.
Miinukset:
- Matushkinin loukkaantuminen.
- Valmennuksen päätös laittaa neljä hyökkääjää kolmannen erän alkuun, kun Tapparalla 15 sekuntia ylivoimaa jäljellä. Ja tämä päätyi Tapparan jäähyyn ajassa 40.33.
- Moravcik, vielä on tekemistä.
Todella tärkeät 3 pistettä ja suurin kiitos siitä kuuluu nollapelin pelanneella Heljangolle. Hyvä viikko. 7/9 pistettä.
Ihan hyvä, ettei huomenna pelata, voisi kokoonpano olla aika rikkonainen. Toivottavasti Matushkin kunnossa.
Moralla näyttää nyt jalka painavan, ja tulee blackoutteja, tosin ei nyt paljoa mutta.
Tapolan ketjulotto se vain toimii heei.
Nelonen on kyllä ollut tuossa formussa kova. Silloin alkuun vähän pyörittiin omissa vaarallisesti, kuitenkaan nyt ei tainnu silloin kolista omissa. Silloinkin ja vielä enemmän nyt kaikki 3 ukkoa repii ja raastaa, kaivaa ja möyrii
Ens viikko on taas todella kova ja tärkeä, vastassa Ipa, Jyppi, Tepsi ja Ässät. Toivotaan, että saatas ukkoja lisää mukaan.
Jäi kesken tuolla Liven puolella se Kantolan ja Parlettin jäähyn jälkeinen miehitys.
Molemmat jäähylle mutta miksi ei jatkettu täysin viisikoin siis 6-5, kun pitkä oli penkillä? Tuomarivirhe?
Vasta Moran jäähy olisi ollut vajaajoukkue
Jäähyt kumoutuu, kun toinen on ennestään vajaalla eli nyt molemmilta yksi pelaaja pois.
Eikös tuo mennyt ihan oikein?
Neljällä neljää vastaan, Kalpalla veskari veke, eli 5-4 vastaan
Partlett ja Kantola samanaikaisilla rangaistuksilla, joten pääsisivät pois aitiosta kun tulee ensimmäinen pelikatko jäähyjen päättymisen jälkeen
Sääntökirjan mukaan samassa ajassa tulevat rangaistukset 5-5 tilanteessa → peliä jatketaan miehityksellä 4-4