Tappara - KalPa -ottelun loppukähinät 21.3.2018

Taidat olla mielipiteesi kanssa melko yksin. Ei ole ainakaan vielä tullut vastaan muita samaa mieltä olevia. Ja eikä siinä, mieltähän asioista saa olla.

1 tykkäys

Eipä käynyt kuinkaan, kun repo ei lyönyt takaraivoaan jäähän. Mun mielestä aika rottamainen temppu.

2 tykkäystä

No 30 vuotta oon ollu taistelulajeissa mukana ja jonkun verran tuomaroinutkin matseja… kiekosta en ymmärrä mitään. Mutta jos toi matsi olis viety taputukseen asti, ni kohta olis ameriikan poika murjonu Repoo matossa.

Ja edelleen lopputuloksen voi kattoo naamasta ens pelissä.

Kyllä petti Kapasen kasetti nyt. Odottaisin tuolla kokemuksella hieman rauhallisempaa otetta kommentointiin ottaen vielä huomioon, että Revon syyttäminen likaiseksi pelaajaksi on melko kaukaa haettu. Ärsyttävä kyllä, mutta ei likainen.

Tuossa lopussakin odotti melko pitkään ja yritti antaa tilanteen rauhoittua. Kun Damigo halusi tapella, niin Sebu pudotti pari koukkua.

1 tykkäys

No kiekossa tappelut loppuu siihen kun jäihin mennään. Mitään groundpoundia ei kiekossa lasketa.

5 tykkäystä

Kaikella kunnioituksella mutta Rauhala olis mestattu kentälle jos olis tiputtanut hanskat Wilsonin kanssa :smile:

1 tykkäys

Niin, luuli varmaan kääntävänsä helposti, mutta eihän Otto hievahdakaan. Ainoa missä Wilson pystyy jotain tekeen on tuomarin pidellessä Ottoa tuuppaa hanskaa naamaan.

Asia selvä. Onneksi tuli totuuden ääni tähän väliin.

1 tykkäys

No mieti nyt järjellä… :blush:

Avaatko?

Käy tsiigaamassa Wilsonin tappeluita tubesta. Turvallisen vaihtoehdon Rauhala valitsi :smile:

Salli mun nauraa. Sota-Otto olis paketoinut Wilsonin siihen paikkaan ja Sami Kapanen kyynelihtisi edelleen jossain vaihtopenkin ja katsomon välissä sikiöasennossa.

On Rauhala sen verran kovassa tikissä.

9 tykkäystä

Käy tsiigaamassa Rauhalan vääntöjä. Turvallisen vaihtoehdon Wilson valitsi :smiley:

2 tykkäystä

Riittääkö kokemus? Luistimet jalassa, ei häkissä tai matolla. Ja näistä paini jutuista voidaan jatkaa muualla, ei kuulu tähän ketjuun.

Fakta on se, että tämän ketjun otsikossa oleva kaveri on aivan helvetin vahva ja on ottanut kovia harppauksia urallaan eteenpäin. Taisin jossain vaiheessa kirjoittaa, että tuleva kapteeni. Siihen uskon edelleen.

E. Tämä viesti on siirretty Otto Rauhalan omasta ketjusta…

7 tykkäystä

Juupas eipäs …ai että mä nautin keväästä :slight_smile:

1 tykkäys

On varmasti vahva ja hyvä jätkä ei siinä mitään, tarkotin vaan että jos päähänlyönti kilpailuun olis lähtenyt, niin en olis Rauhalalle laittanut rahojani :wink:

2 tykkäystä

Jep. Rauhala ottas unet jos noi pojat alkais myllyttään. Mutta kiekkoilijana Otto voi löhtee vielä änärii. Toi mr. Wilson ei

1 tykkäys

Näin juuri. Änärissä Wilson olikin vähemmän maalintekotaitojensa takia :smile:

Otetaas talteen kuva tuosta viivanylityksestä ajassa 60:00.

12 tykkäystä

Tätä mää en ymmärrä. Repo hävis ja toinen pari ei edes ehtiny ottaa matsia… jos olis ottanu, ni meiän ukko olis ollu himpun huonossa hapessa