Parhaat pelikuntoiset pelaa ja kaikki extra riskit pois mukaan lukien vaihdot joukkueista toisiin Wuhanin nuhan takia.
Tänään pitäisi eka matsi uudelle arenaalle tulla katsomaan, autolla tullaan turusta, onko hallilla hyvät pysäköinnit vai kannattaa auto jättää kauemmas?
Katso ketju Areena Saapuminen.
Toivottavasti Junnut pystyy samaan ku Oulussa. Jotenkin tunne että Kärpät iskee kovaa ja korkealta juuri tähän osastoon. Onneksi nää nyky Junnut ei tämmösiä mieti vaan pelaavat kun oisivat jo vuosia tahkonneet näitä pelejä mut pieni pelko tähän iltaan…
Marjamäellä korona ei oo mukana Tampereella.
Olen itse vienyt auton Hakametsän parkkipaikalle ja sieltä sitten ratikalla keskustaan. Ilmainen parkki, helppo mennä ja helppo poistua. Suosittelen. Ottelulipulla kun pääsee vielä ratikkaankin ilmaiseksi.
Edit. Sellainen huomautus, että Hakametsän parkkikselle ei pääse kuin Keltinkadun puolelta, portit on muilta puolilta kiinni.
Jep. Kotipeli, 10,000 katsojaa, ja iso panos.
Onneksi johtavat pelaajat ovat johtavia tänäänkin, ja fanaattinen kotiyleisö luo infernaalisen tunnelman räjähtävän alkushown siivittämänä.
Me parkkeerattiin viime paikallismatsissa Ratinan parkkihalliin. Ratinan sovelluksella eka tunti ilmainen. Ja pelin jälkeen Turun suuntaan ei joutunut jonottaa juuri ollenkaan.
Jos tässä viestissä oli ripaus piruilua mukana, niin ainakin Hifkiä vastaan oli helvetin hyvä tunnelma pelissä. Väkeä taisi silloin olla noin 9.000.
Puhakka <-> Virta hyökkäyksessä joten ehkä varovasti osataan odottaa kahta maalia tänään. Tappara voittaa 2-1.
En ole Marjamäki, mutta samasta syystä joudun ikävä kyllä jättämään pelin väliin.
Onneksi sain kummipojan lähtemään halliin, niin ei jää paikka tyhjäksi.
Tapparalta odotan raikasta, jalkavaa ja vastustajan maalille suuntautuvaa peliä. Taktisesti varmaan mennään keskiviikon askelmerkeillä.
Antoisaa peliä ja kovaa kannustusta kaikille!
Onpa tää nyt suht pitkäaikainen väliaikainen.
Vaikea ymmärtää.
Tulihan se jo, kaks peliä.
Silläkin uhalla, että se kivittää Ipan tietä kohti runkosarjan voittoa, niin tänään olen Tapparan bandwagonissa. Lisää kiviä Kärppien rekeen vaan.
Edit. Tämä peli olisi ollut kiva nähdä, mutta ilta menee Pakkahuoneella klamydian keikalla. Mut tsempit matsiin.
Itse ainakin lupaan karjua minkä ääni kestää.
Nyt tankkaus kiinalaisessa ja sitten vielä viimeinen voitelu äänihuulille Cask Roomissa ennen areenalle siirtymistä.
Mennään.
Kaksi kertaa ollaan käyty Nokia Arenalla ja jätetty auto P Hämppiin, joka on iso maanalainen parkkihalli keskustassa. Siellä kannattaa jättää auto Tullintorin puolelle ja sieltä kun nousee hissillä tai rappusia ylös pihalle on muutaman sadan metrin päässä hallista. Sunnuntaina maksu oli vajaa 13 euroa ja tiistaina tasan 10 euroa. Meillä on puhelimessa Moovy-sovellus, joka toimii Tampereella ja maksu tapahtuu sitä kautta luottokortilta.
Ostin juuri kaksi lisää.
Mulla on mukava kutina haaroissa( ei vaadi Lääkäriä)että pelilliset palapelit ovat loksahtaneet paikoilleen ja Kärpät saavat kokea tulevan Suomen mestarin yksipuolisen näytöksen aitiopaikalta ja poistuvat Nokia-areenalta miettien mitä just tapahtui🤘 Alkas jo!
Onko Axell Rindelillä loukkia vai vaikeuksia mahtua kokoonpanoon? @Nuti
Hyvän alun jälkeenhän hänellä on ollut vaikeuksia Kärpissä.