On muuten Seppä Tomi Tervalan näkönen.
Ja meikäläistä! 5.1 Tappara-Ilves! Ja onneksi olkoon!
Ei jurkele sentään - marssin kohta :n toimistoon ja ilmoitan, että minä tulen tekemään nämä lontoonkieliset uutiset.
Noista jenkeistä saisi paljon enemmän irti, jos kysymykset ei takertelisi ihan noin pahasti
Tänään on tosiaan asetelmien puolesta sikäli haastava peli, että Tapparalla ei psykologisesti ole oikeastaan muuta kuin hävittävää. Tappara on selvä suosikki, Pämin juhlaottelu, täpötäysi Hakametsä ja Lingletin debyytti. Kaikki katastrofin ainekset ovat siis olemassa
Minulla ei ole mitään tilastofaktoja esittää väitteeni tueksi, mutta omien havaintojeni perusteella näissä juhlaotteluissa nähdään keskimääräistä useammin yllätystuloksia ja kotijoukkueen kompurointeja. Joukkue saattaa olla henkisesti hieman muualla, jolloin vastustaja karkaakin voittoon.
Näistä asetelmista huolimatta luotan siihen, että Tappara hoitaa pelin tänään kunnialla. Kärpät on tehnyt vähiten maaleja Liigassa ja päästänytkin vähän, mutta eiköhän raivokas kotiyleisön kannustus tuota Kärppä-jäähyjä ja sitä kautta Tappara pääsee pyörittämään Liigan tehokkainta ylivoimaa. Parhaassa tapauksessa asetelmat voivat myös sytyttää Tapparan ja Linglet iskee jo tänään pari häkkiä.
Hei Kärppä-desantit @Nuti ja @terppp :
Tapola heittää tuossa videolla, että Kärpät on palannut Marjamäen jääkiekkoon. Mitä mieltä ja mitä sanotte tästä kommentista?
Huomattavasti on ollut enemän hitaita lähtöjä nyt, mutta sekotuksena on Suikkasenki kiekkoa eli välillä karvataan ahnaasti korkealta ja pakit osallistuvat kanssa tähän. Pelitapa on kumminki muuttunut alkukaudesta se on varma.
Tappioton joulukuu hakusessa, eikä ensimmäistä kertaa. Loistava tää facebook, kun kaivaa näitä muistoja.
Mulle tulee viimeisimmistä juhlaotteluista mieleen Viime vuoden 60v-juhlaottelu IFKta vastaan ja tän kauden viirin nosto kattoon Ässiä vastaan. Ne molemmat voitettiin, joten eiköhän putki jatku tänäänkin.
Mutulla sanoisin että Tappara on viime vuosina ollut hyvä omissa juhlapeleissään mutta myös erinomainen ryöstämään niitä vieraissa.
Muistan kun joskus aikaan ennen .co palstaa oli juttua näistä pelaajien haastatteluista. Silloinhan nuo kysymykset oli editoitu pois ja mitään erillistä mikrofonia ei käytetty. Kyllä nämä haastattelut ovat siihen nähden parantuneet ja ainakaan henkilökohtaisesti en jaksa harmistua vaikka rallienglantia vedettäisiin.
Tämmöisiä läpsyttimiä tänään. Ihan kiva lisä mielestäni
Tulee kyllä oleen täysi halli tänään. Vierekkäisiä istumapaikkoja ei enää juurikaan ollut saatavilla 17:50 lukuun ottamatta Kärppien päätyä. 7000 voi hyvinkin mennä rikki.
Ja Pämi “pyörii videokuution alla”. Äijä ansaitsee tämän.
Eiköhän Tappara ota Pämin päivän kunniaksi voiton!
Hienosti on väkeä jo tässä kohtaa ja lisää vaan tulee.
“Charles Linglee” näinhän me huudetaan sitten tämän maalatessa Reppu heilahtaa heti.
Mulla on sellainen mutu, että kapteeni on tällaisissa peleissä kova. Katotaan osuuko.
Hyvin tyylikästä Tappara! Pämi ei unohda tätä.
Upea hetki!