Tottakai sinäkin saat osallistua, mutten kohdistanut kommenttia vain sinulle. Muuten olisi vastannut sinulle
Ei tarvitse kuin selata tätä ketjua ja otteluseurantaa niin haluttomuus ja yrityksen puute on hyvin yleisessä käytössä.
Staattisella itse tarkoitan sitä, että Liiga-tasolla ei kannata/ pysty tehdä menestyksekästä sota-aluepeliä seisomalla siellä koko aikaa, jollei ole fyysisesti ylivertainen. Siksi siellä on ”helpompaa” operoida dynaamisesti. Eikä edes YV:llä modernit maskimiehet seiso kokoaikaa maalin edessä, vaan osallistuu peliin muutoinkin. Esim. Savinainen.
Mutta vedetään vähän vastavirtaan näissä kommenteissa, kun ei tämä elämä niin vakavaa ole eikä mitään ole menetetty.
Minä itse asiassa yllätyin, että Sport peliin löytyi paikallisen jälkeen niinkin hyvä pelihuumori. Koneesta on otettu viime viikkoina isosti tehoja irti, joten tänään tuli joku raja vastaan.
Eikä pidä ottaa mitään pois KooKoolta. Ovat viimeiseen viiteen peliin ennen tätä vieneet Ilveksen, Kärpät ja IFK:n jatkoille, sekä voittaneet Pelsut varsinaisella ja rankkareilla. Ei yhtään suoraa tappiota nyt siis kuuteen peliin.
Ei välttämättä. Hyvässäkin joukkueessa pelaa ihmisiä, ei koneita. Tappara on pelannut aikamoista tahtia. Viime viikko oli henkisesti ja fyysisesti varmasti kova. Nyt sitten vaan tuli se, ettei lähtenyt. Ja lisäksi pitää muistaa, että KooKoo yrittää myös saada irti ihan kaiken, ne pelaa jatkopaikasta.
Ulospuhalluksen ei olisi pitänyt tulla näin pitkälle viiveellä, mutta siltä se vähän näytti. Tämä oli meiltä yksi kauden surkeimmista kotiesityksistä, Tapparan puolustaja Valtteri Kemiläinen harmitteli tiistaisen mahalaskun jälkeen.
Ottaa päähän, kun oli vielä noin paljon (11 604) yleisöä ja pelattiin runkosarjan voitosta
Tällä kertaa energia ei riittänyt valmistautumiseen eikä pelaamiseen. Harmittaa, kun paikalla oli paljon uusiakin katsojia. Toivottavasti he tulevat paikalle toisenkin kerran”, Tapparan valmentaja Jussi Tapola säesti.
Hyökkääjien pitää mennä peilin eteen ja kysyä itseltänsä, miksi kultakypärä on pakin päässä tähän aikaan kaudesta, Kemiläinen lohkaisi.
Kemiläinen antoi tunnustusta vieraiden toimivalle trapille ja kärsivällisyydelle.
Siinä oli mallia meillekin. Itse toivoimme, josko saisimme maalin jonkin pompun kautta.
Inhimillistä se on, että tulee “ohipelejä” varsinkin, kun pidempi vahva pätkä takana.
Runkosarjan voittotaisteluakaan tämä tappio ei vielä täysin kaatanut, mutta onhan tuossa työsarkaa, kun kaikki vastustajat, jotka vielä kohdataan pl. Sport pelaavat peräsuoli pitkällä tietystä tavoitteesta runkosarjassa. Vieraskiertueella pitää nyt pystyä suorittamaan hyvin, kovaa taistelevia joukkueita vastaan.
Lisäksi viimeiseen paikalliseen jää todella paljon panosta toki, jos Ilvekselle (ja Lukolle) tulee pari tappioita, niin matka piikkipaikalle voi helpottua.