Tappara - Pelicans 15.3.2022 (Ti)

Niin no, itse toivon jo siihen ekalle kierrokselle, koska se tulee varmasti. Riittävästi kun ukkoja puuttuu, niin tokaa ei välttämättä tule.

Onhan tuossa kokoonpanossa edelleen taitoa, mutta just varsinkin sentteriosasto on todella ohut.

6 tykkäystä

Näen sielunisilmin jo sen Tappara (3)- Kärpät(6) sarjan ensimmäisellä kierroksella…
Tällä nipulla tuskin sitä toista kierrosta enää nähtäisiin…

3 tykkäystä

Peli tulee ratkeamaan erikoistilanteisiin joissa Tappara ei ole ollut lähiaikoina kauhean hyvä. Pessimismi ei pety.

Taas samanlaiset odotukset kuin Kalpa peliin, joko tiukka maalin peli tai sitten repeää ja Pelsut lyö tauluun 1-6 lukemat. Jostain olin lukevinani että Björninen olisi kovassa lennossa ja en epäile sitä hetkeäkään. Mahtuisi Björninen mun Tapparaan.

1 tykkäys

Minkäslainen pelimies Oskari on, onko yhtää isoveljeä muistuttava?

Nyt kaivataan onnistumisia kärkiukoilta, Vellukin vois pari kaappia laittaa, voi olla että Heljanko tuo Tapparalle voiton. Helkku ollu ihan pysäyttämätön

14 tykkäystä

Raameissa ainakin eroa.:smiley:

Joona 190cm 91kg
Oskari 184cm 73kg

Eliten mukaan.

Sitähän yritettiin Jokeritdraftissa, mutta kahden pelaajan solidaarisuus-sääntö esti.

No jos pilkkua viilataan niin playoffien ensimmäinen kierros on säälipleijarit ja niihin ei Tappara osallistu. :wink:

2 tykkäystä

Oskari on lahjakkaampi kuin isoveljensä. Kolunnut junnumaajoukkueissa ja ollut A:n SM-sarjan parhaita hyökkääjiä.
Sitä en tiedä mihin potentiaalillaan yltää, mutta ei pitäisi tulevaisuudessa olla liigavauhti liikaa myöskään veljeksistä nuorimmalle.

6 tykkäystä

Kovat on poissaolot, mutta en silti vaihtaisi kokoonpanoa päikseen illan vastustajan kanssa.

3 tykkäystä

Juu Björninen etenkin tullee dominoimaan aloitusympyrää siinä missä Ilomäki ja Räsänenkin aiempina iltoina.

5 tykkäystä

Räsäsellä 27,3% ja Ilomäki 40% edellisissä kohtaamisissa. Mutta kyllähän kahden kärkisentterin poissaolo näkyy. Morley on liigan top5 aloittaja.

6 tykkäystä

Kyllä on tullut pelaajavajausta todella pahaan paikkaan, mutta nythän sitä sitten nuoremmillakin on näytön paikka kun on kovat pelit tiedossa.

5 tykkäystä

Mieluummin nyt kuin muutaman viikon päästä.

16 tykkäystä

No tämäkin on kyllä totta, ei käy kieltäminen.

Ukkoo pois toista kentällistä :frowning_face: Viekö kotijengi vai lähteekö Pussinokat voitolla Lahteen? :smile:

• 1
  • 2

0 voters

Kovin on hiljasta :thinking: ollaan hiljaa niin saadaan kalaa, pätee ilmeisesti täälläkin.
Illan matsissa tulee tiukka maalin peli, jos jatkoille selvitään niin olen tyytyväinen.
Areenalle en valitettavasti tänään pääse. Tästä johtuen olen mukana seurannassa, mutta lupaan olla positiivisella mielellä. Kävi miten kävi.
Nihilistien 2-1 jatkoajan jälkeen :muscle::muscle::muscle:

Kyl pelko persiissä että käkeen tulee, muutama viime peli tökkiny pahasti vaikka pisteitä vähän ropissutkin, ja keskikaistan vajaus näkyy valitettavan selvästi. Ujosti raapustaen pitkävetokupongille kakkosen :man_shrugging:t2:

3 tykkäystä

Huomenna tosiaan Ouluun vielä, Kärpät saa levätä tänään, tulee olee kova haaste. Saa nähä pelaako Ohtaamaa ja Niemelä

5 tykkäystä