Tappara Shop ja fanituotteet

Jos olet 50-vuotta liian nuori käyttämään neuleita, niin mitä päälle?

Mm. tällaisia löytyy myös…

Body:

Tutti:

52 tykkäystä

Saako noita menee tunteisiin tarroja enää tilattu mistään? Kattelin netistä ja oli linkki Tapparan sivuille, missä taas linkki tarroihin. Ei toiminut. Mahtaakohan olla vanhentunut, kun eikös noita joku pari - kolme vuotta sit ollu ainakin. Välillä oon jossain somessa nähny vaidettavan johki suklaalevyyn yms. Sellaisen haluisin kyllä autoon :v:

2 tykkäystä

Noita Warriorin paitoja kun saisi fanikauppaankin mikä Pärmäkoskellakin oli tuossa haastattelussa päällä, niin olisi aika mukava tilanne. Samoin taisi olla Tapolalla jossain haastattelussa Warriorin tekninen t-paita päällä.

Tommonen lähtis ostoon heti jos tulis myymälään. Sen verran hieno. Sopis varmaa golfiinki ku on kaulus

2 tykkäystä

Itellä lähtis tuo ja se mikä Tapolalla oli päällä. Siinä ei vaan tainnut olla Tapparan logoa. Mutta värit selvät.

1 tykkäys

Aika mukava värimaailma paidassa. Tuommoista juuri kaipaillut. Ilman kauluksia toki.

1 tykkäys

Ite taas tykkään kauluksista tuossa paidassa. Värimaailma kyllä hyvä.

Ihan mielenkiinnosta, onkohan Tapparalla edelleenkään ketään fanituote puolella töissä…? Ainakaan laskutukseen liittyviä asioita ei vaihteeksi katsota tarpeelliseksi hoitaa.

Mä oon ihmetellyt ihan samaa. Oon tilannut kohta kaksi viikkoa sitten huppareita. Tilausta ei ole käsitelty eikä sähköpostiin vastaa kukaan. Ei ole ikinä kestänyt näin.

Oletteko kysynyt suoraan toimistolta?

1 tykkäys

Mä oon lähettänyt vasta sähköpostia shopin osoitteeseen kun ajattelin sitä kautta menevän perille :smiley:

Tilasin kans elokuun alussa T-paidan ja lippiksen.
Tuli vaan tilausvahvistus, jossa lukee, että normaalisti toimituksen käsittelyaika 1-3 vuorokautta. Eipä ole mitään kuulunut sen jälkeen. Laittelin jo kyselyä myös sähköpostillakin asiasta, mutta en ole saanut vastausta.

Mä itseasiassa sain heti melkein vastauksen sähköpostilla, kun täällä mainitsin. Paketti lähti siitä hetken päästä :smile: Ilmeisesti jotain ruuhkaa sitten on. Toki sekin on positiivinen asia,että tilauksia riittää.

3 tykkäystä

Sain myös vastauksen. Ensi viikon alussa tulee lisää mestaruus tuotteita, jolloin myös oma pakettini saadaan postiin. Mestaruustuotteilla on kuulemma vieläkin erittäin kova menekki ja siitä johtuen pikkusen toimitusvaikeuksia. Tämähän on tietysti erittäin hieno kuulla, että tuotetta liikkuu.

20 tykkäystä

Positiivinen ongelma :pray:

5 tykkäystä

Nostellaan tätä ylös. Jos joku organisaatiossa töissä oleva huomaisi.

1 tykkäys

Noi Warriorin vaatteet on seuratuotteita joita Hiitelä myy, sieltä varmaan saa ja voi niitä ostaa kuka vaan mutta silloin tietysti se ei ole liiga joukkueen fanitavaraa.

PowerPoint-esitys (tappara.fi)

3 tykkäystä

Tuo ollut kyllä jo jonkin aikaa valikoimassa. :thinking:

1 tykkäys

Uusi Tappara Shop tulee aukeamaan marraskuussa paraatipaikalle.

Tapparan fanikauppa ja toimisto muuttavat arviolta marras-joulukuun vaihteessa uusiin tiloihin, jotka valmistuvat parhaillaan areenan pääsisäänkäyntiä vastapäätä olevaan taloon. Fanikaupan valmistuessa pystymme palvelemaan ottelutapahtumaan saapuvia kannattajia entistäkin paremmin.

19 tykkäystä

“Kauppa tulee olemaan auki aina otteluiden alkamiseen asti ja siellä tulemme esittelemään myös uutta Tappara-mallistoa.”

2 tykkäystä