Tappara Shop ja fanituotteet

Tuollainen kun tulisi ilman vetoketjua niin lähtisi heti tilaukseen

Minun Lehterä replicasss (oranssi kaudelta 19-20) on Olvin mainokset sekä terveystalo. Et aika maltillisesti

Okei, kiitos vastauksista. Onko noita game issued/wear paitoja ikinä toimistolla vai onko porukka huutanu/voittanu niitä itelleen? Aika monella näkyy katsomossa semmosia. Tai olisiko kenties joku myymässä? :blush:

Näitä game worneja tai game issued-pelipaitoja on muistaakseni ainakin kausien jälkeen ollut toimistolla myynnissä ja joskus about joulun tienoilla on ollut syyskauden GW/GI-paitoja mahdollista ostaa ihan fanituotemyymälästä. Huutokauppaa toki käydään myös kohtuu usein. Osa on varmasti näitä saanut myös suhteilla, itse ainakin olen.

Luulin jo otsikon perusteella, että onko SaiPan Moro tekemässä lähempää tuttavuutta Tapparaan.

1 tykkäys

Selvä homma! Täytyypi katsella jos semmoisia tulisi myyntiin.

1 tykkäys

Joo ja esimerkiksi erilaisissa myyntipaikoissa netissä (tori.fi, huuto.net jne.) tulee näitä usein myyntiin ihan kohtuullisin hinnoin keräilijöiden/fanien toimesta, myös tämän palstan kauppapaikka-osiolla on satunnaisesti ilmoituksia. Varsinkaan jos ei tarvitse olla kenenkään ns. tähtipelaajan paita niin ihan järkevillä hinnoilla saattaa irrota.

2 tykkäystä

@Aapez onko shoppi auki huomenna?

2 tykkäystä

Mistä tollasen lätsän saa? Ostan!

5 tykkäystä

Just olin samaa tulossa sanomaan, että nyt on nätti lippis, ostolinkkiä vaan :smiley:

Shopista löytyy näköjään jo mestaruuspaitaa ainakin :joy:

7 tykkäystä

@Aapez jo jäällä jako myyntimenestyslippikset

1 tykkäys

Oli lippistäkin shopissa. Sininen ja valkoinen käyrä mallisena. Eiköhän ne sieltä tule :sunglasses:

Toivottavasti myyntiin tulee tuo harmaa :pray:

2 tykkäystä

Tuleeko enemmän mestaruustuotteita kuin nuo 2 lippistä ja 1 paita? @Aapez

Malttakaa nyt hyvänen aika vähän. Koko toimiston väki on tuolla Luulajassa ja nyt saa naattia.

18 tykkäystä

Ihan sairasta. Eiköhän tässä nyt ainakin maanantaihin jaksa odottaa lisätietoja.

Tai edes eri värinä t paita niin ois hyvä sillä valkoinen on todella huono väri valittevasti sillä kaikki lika näkyy heti :frowning:

Tuon harmaan voisi tilata.

2 tykkäystä

Jep samaa mieltä tai ehkä sinisen jos ei tule harmaata myyntiin.