Tappara Shop ja fanituotteet

Meille niitä on jokunen kertynyt nurkkiin pyörimään, ja meinasin ne jo kipata roskikseen, mutta jos nyt satut oikeasti läpsyttimiä kaipaamaan ja liikut Toijalassa päin, niin saat ihan ilmaiseksi.

3 tykkäystä

Tämä asu on kulkenut mukana yli 25v ja edelleen kuin uusi… 90 luvulla oli Tappara tuotteet kyllä laadukkaita.

33 tykkäystä

Kuinka nopeasti viime aikoina shopista tavaraa tilanneet ovat saaneet tilauksensa/ kuinka kauan mennyt ennen tilauksen postitusta?
Voi olla toki ystävänpäivän aiheuttamaa tilauspiikkiä, mutta ainakaan itsellä ei viikko tilauksesta ole vielä tullut vahvistusta, että tavara olisi postin mukaan lähtenyt

1 tykkäys

Itse tilasin perjantaina ja nyt maanantaina tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt.

1 tykkäys

Tilasin eilen ja tänään tuli viesti että olis noudettavissa toimistolta…

2 tykkäystä

Kiitos vastauksista, joku näköjään oman tilauksen käsittelyssä maksaa eiköhän se kuitenkin sieltä, pitääpä vähän kysellä kuitenkin ettei ole tilaus hukkunut matkalle

Moro kaikille.
Ja anteeksi valmiiksi jos meni väärään paikkaan. Olen uusi täällä ja en tiedä, miten hommat menee.
Meikällä olisi täällä kysymys jossa te voitte auttaa.
Äitini voitti Aamulehden arvonnasta kaksi lippua tapparan peleihin. Koronan takia ei ollut ottelukohtaisia nämä liput vaan Voucher lippuja. Niin nämä pystyy vaihtamaan lahjakorteiksi konttorilla Kissanmaalla niin onko lahjakorteissa jonkinnäköinen aika jonka jälkeen ne olisi pitänyt käyttää. Tiedättekö mitä tarkoitan? Semmoinen käytettävä viimeistän aika.
Jos joku pystyisi auttamaan minua.
Kiitos ja anteeksi valmiiksi.

1 tykkäys

Moro! Ei ole mitään takarajaa näille :slight_smile:

17 tykkäystä

Nyt löyty netistä niin erilaisia tietoja, että kysytään täältä; Onko Kissanmaan putiikki auki tänään ollenkaan vai ei???

Olikos niitä KEJY-mukeja jo toimitettu tai onko joku käynyt jo sellaisia shoppailemassa?
Ping @Aapez

Näkyy olevan -20 %:n viikonloppuale menossa alkavien playoffien kunniaksi, jos on tarvista käydä ostoksilla. Uusimmat kampanjatuotteet poislukien.

Onkos tätä retro tuotetta otettu takaisin myyntiin? Työelämän puolelta löytyy useita Raumalaisia…

12 tykkäystä

Mistä mahtais saada ostettua Tappara kangasmerkin?

Varmaan Jatkoajalta.

20 tykkäystä

Tartteis saada ehjä :wink:

5 tykkäystä

Heti aamutuimaan käyty hakemassa Kärppäfanille vähän laadukkaampaa paitaa päälle laitettavaksi. Toivottavasti ei mene tunteisiin :roll_eyes:@Jiiikoo kerro Lehdolle terveisiä kun ei ehtinyt jutulle - Lapuan poika.

1 tykkäys

Sopisko FanClubin kangasmerkki? Shopista on myös “saanut” kun on ollut asialliset käyttötarkoitukset ettei löydy ihan jokaisen opiskelijan haalareista yms…

Miksei niitä muuten saa olla “jokaisen opiskelijan haalareissa”? :grin:
Itselläni tuo merkki on, mutta ei pienintäkään hajua mistä se mulle on päätynyt. :joy:

1 tykkäys

Eiköhän se ole Tapparan imagon vuoksi. Itse ainakin ymmärrän täysin kun tuota touhua on kylillä katsellut :sweat_smile:. Ei nyt yleistetä kuitenkaan että kaikki nurkkiin kuseksivat räyhääjät olisivat juuri meidän seuralaisia mutta ymmärtänet pointin :grin:

Itsekin opiskeluaikoina kaipasin kangasmerkkiä ja jossain vaiheessa laitoin ihan toimistollekin viestiä, että olisiko sellainen mahdollista saada valikoimaan.

Vastauksena oli suora ei, koska eivät tahdo myydä tuotemerkkiään. Sinänsä ymmärrettävää, koska silloin olisi vähän liian helppoa tehdä omia fanituotteita lätkäisemällä kangasmerkki rintaan.

Tosin miksei se kangasmerkki voisi olla jotain muutakin kuin pelkkä logo. Vaikka joku pelaajahahmo tai muutoin tyylitelty otos. Eikä minuakaan opiskelijana pelkällä kieltolauseella lannistettu. Kiinnitin sitten tästä autoon tarkoitetusta imukuppikoristeesta pelipaidan haalareihin.

9 tykkäystä