Päivittyy osio kerrallaan.
Nyt tuli tuo mobiilikausikortti ja sen lainaaminen Areenan avaukseen.
Päivittyy osio kerrallaan.
Nyt tuli tuo mobiilikausikortti ja sen lainaaminen Areenan avaukseen.
Mihinkäs pitäisi olla yhteydessä, kun kausari ei näy sovelluksessa? Sovelluksen Omat liput -osioon syötetty sekä lippu.fi:ssä että tappara.fi:ssä käytössä olevat sähköpostiosoitteet.
Poistin sovelluksen, asensin uudestaan ja sain kortin näkyviin. Kortti näkyi hetken jo aikaisemminkin, mutta sisäänkirjautumisyritys sulki koko sovelluksen.
Asensin sovelluksen puhelimeen ekan kerran vasta tänään.
Sitten uudelleenasennus ei taida auttaa. Jonkinlaista bugia sovelluksessa kuitenkin taitaa olla, koska itsellä kirjautumisyritys sulki koko sovelluksen…
Ongelma on tällä hetkellä lippupisteen osassa asiakasdataa, ettei se siirry oikein kumpaankin suuntaan. Asia on heillä selvityksessä, toivottavasti saavat ratkaistua tämän mahdollisimman pian. Tästä syystä ei toimi kaikilla. Ilmoitamme kyllä Tapparan kanavissa kun ominaisuus on varmasti kaikilla käytössä.
On kyllä erittäin kätevä kun se siellä näkyy.
Nyt data liikkuu molempiin suuntiin.
Voisitteko ystävällisesti varmistaa että keillä kausikortti ei näkynyt ennen tätä päivää applikaatiossa, näkyykö se nyt?
Löytyy valikosta Omat liput valikon alta.
No nyt näkyy, tunti sitten ei näkynyt.
Täällä myös näkyy nyt kausari omissa lipuissa
Mulla ei näy. Eri sposti sovelluksissa, mutta olen appiin lisännyt lipun spostin
Nyt näkyy. Eilen ei vielä näkynyt.
Ei näytä vieläkään toimivan, samalla spostilla löytyy kuitenkin tappara.lippu.fi:stä. Kokeilin myös lisätä tuon osoitteen haettaviin osoitteisiin, mutta tämäkään ei vaikuttanut, vaan sanoo silti tekstin “0 lippua”.
Nyt näkyy, eilen ei näkynyt! Hienoa!
Applikaatioon tulee syöttää se sähköposti jonka on antanut Tapparalle kausikorttitilauksen yhteydessä. Jos ei kausikortti näy, voit lähettää minulle YV:nä tietosi niin tarkistamme tilanteen.
Joko sovellus toimii areenalla? Perjantaina ei ollut älykiekkodata saatavilla koska en ollut hakametsässä.
En tiedä menisikö viesti parhaiten tätä kautta perille, mutta ainakin iOS-alustalla sovelluksessa on bugi, mikä saa sovelluksen kaatumaan. Kaatuminen tapahtuu toistuvasti, kun yrittää kirjautua sisään sovelluksen sitä ehdottaessa. Bugin pystyy kiertämään valitsemalla ko. kohdassa ”kumoa” ja tekemällä kirjautumisen manuaalisesti.
Samankaltaisesta virheeseen viittasi joku mielestäni jo ylempänäkin.
En ole huomannut mitään bugia omassani, hyvin on toiminut. iPhone 13 ja uusin käyttis.
Jännää. Mulla kirjautuminen tarjoaa oletuksena kahta eri vaihtoehtoa, jotka on tallennettuna eli Apple ID:tä tai sitten shop.tappara.fi:hin liitettyä tunnusta. Noilla jos yritän kirjautua niin sovellus kaatuu.
Ohittamalla tuon tunnuksen valinnan ja kirjautumalla ”manuaalisesti” näkymästä mistä näkyy vaihtoehtoina Google, Facebook tai Apple niin kaikki toimii.
Sarjassamme pienempiä puutteita, mutta sovelluksen joukkueosiosta puuttuu pelaajien kuvia aika reippaasti ja esim. Seppälä poseeraa KalPa-nutussa. Eikö muuten systeemi tunnista ü:ta, kun Jürgens on Jurgens?