Hävittiin…mut nyt ei kuitenkaan ota hermoon
Viimeistelyyn kun sais parannusta, kyllähän se peli pyöri ihan hyvin muuten.
Tänään pelattiin mielestäni pelillisesti parempi ottelu kuin eilen Vaasassa, mutta tuloksellisesti toki tänään huonompi esitys.
Maalipaikkoja oli kyllä runsaasti ja pikku ripauksella onnea ja terävyyttä olisi ollut täydet mahdollisuudet suoraan voittoon tai ainakin jatkoille pääsyyn. Kaverin maalivahti oli kyllä tänään pirun hyvä ja kyllä siellä välillä oli suojelusenkelitkin mukana. Domilla ei tänään ollut mikään jumalmoodi päällä ja välillä taisi keretä hikikin kuivuun (2.erän 4 min yv), kun ei vetoja tullut. Sitten seuraava kohti tullut kiekko olikin jo maalissa.
Mutta kuten yllä todettua, ei ollut tänään mielestäni moitittava esitys Tapparalta, koska maalipaikkoja oli selvästi enemmän kuin Sportilla. Tänään ei uponnut, jonain toisena ja tärkeempänä päivänä ne uppoo, tolppa sisään - tolppa ulos.
Fakta on kuitenkin se, että tuollaisella määrällä maalipaikkoja pitää pystyä tekemään enemmän kuin kaksi maalia ja voittamaan!
Edit. Täsmälleen samalla tavalla näen pelilliset asiat kuin Tapola
http://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-maaliruiskulla-kaksijakoinen-ilta-maalitili-karttui-mutta-isku-suuhun-vei-hampaita/
Joo, ei tämä mikään umpisurkea 60 min Tapparalta ollut. Ekassa pyörittiin liikaa kulmissa, vetoja olisi voinut olla ainakin tupla määrä. Neljän minuutin ylivoiman aikana se viimeinen ratkaisu oli vähän liian hidas, suorat vedot uupuivat. Ei sitä tartte aina haltuunottaa ja alkaa uudestaan vatkaamaan. Kaikki Sportti osumat vähän meidän lapsuksia js Domikin pomputteli koko pelin. Kolmannessa erässä näytti, että tullaan rinnalle ja ohi. Ja taisi par minuuttia ennen loppua olla Röymarkilla hyvä mesta maalin kulmalla. Sportin pakit pehmittivät Kangen johdolla Haapalan tänään vähän haluttomaksi. Ja olisihan parista tempusta voinut boksiakin antaa.
Olin hallissa, mutta en voi sanoa nähneeni ymmärrettävästi peliä, koska olin pikkuväen kanssa d-katsomossa alariveillä. Sieltä peli näyttää julmetun sekavalta ja kaikkee ei edes nää.
Hyvä yleisömäärä, huono tulos joka korpee minua, mutta ei tunnu tippaakaan haittaavan pieniä. Tappara huudot raikas autolle asti tappiosta huolimatta.
Aina ei voi voittaa, vaikka sitä kuinka haluais. Prkl!
Höpö höpö.
itse en näe tätä ollenkaan huonona pelinä vrt. siihen tiistain hiihtelyyn. Oltiin tehottomia, muuten iha riittävä esitys voittoon. Mutta please Leinonen, edes yksi hankinta niin saadaa täydelliset ketjut ja joku tekee maalejakin =)
Tuo on ihan totta, mitä Peter sanoo. Uskotaan, että tuossa alkaa tapahtumaan. Nuo hännät alkavat heittämään, mikäli loukkaantumisia tulee, ja tuleehan niitä. Maalejan me ollaan vielä tehty ihan hyvin, mutta ohkaisella kokoonpanolla meidän Tapparan mittakaavalla. Sanokaapa milloin se veroraja tulee vastaan? Luotetaan…
Jos verorajamies tulee marraskuun ensimmäisenä päivänä suomeen, niin poistuttava maasta ennen huhtikuun viimeistä päivää.
Aika syvältä kannattaa niin persaukista seuraa, ettei ole varaa maksaa pelaajille koko kaudesta palkkaa…
Mene kannattamaan sitten Ilvestä. Ei ole pakko tätä persaukista seuraa kannattaa, kun se on niin syvältä. Vai haluatko sanoa, että itse et asialle enää voi mitään, olet jo niin Tapparaa, mutta et suosittele kellekkään, että moiseen ryhtyisivät.
Sorry monimutkainen suomen kielen käyttö.
Tosin saatoin ymmärtää väärinkin viestisi, ja lankesin sarkasmiansaan.
Ei tarvi, se oli ihan selvä
Omasta mielestäni Vaskivuon elekielestä voisi kuvitella nimenomaan, että oli pahoillaan kun maila osui naamaan.
Ekan erän hallinta oli vähän näennäistä. Vain kuusi kutia maalille, useimmiten haettiin sitä tyhjää maalia syöttökuvioilla.
Kapealta tuntuu materiaali, pari äijää kun putoo niin heti ollaan hukassa.