Tappara U20-nuoret 2023-24

Korostan että “ratkaisun makua”. Ei maistella liikaa vielä. Tyhmyydet pois jne.

2 tykkäystä

Tokaan erää vasta pelataan, joten aikaa on molemmilla joukkueilla vielä maalata.

1 tykkäys

Toisaalta Tammelan kenttä ja vedetään 5 vs.3, se on paha vastustajalle aina.

1 tykkäys

Tää Lahtinen on aika kuuma pelaaja. Osaa myös härnätä.

2 tykkäystä

On muuten hyviä pelaajia täynnä tää u20 porukka. Puhuin tossa just kaverille että jos tossa olis vielä tän hetken Oiva Keskinen pelaamassa :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

1 tykkäys

Miltäs tää Kotajärvi vaikuttaa?

Miro Heiskanen vol.2

5 tykkäystä

Ens kaudella ekat pelit Liigassa?

2 tykkäystä

Toivottavasti

Joku Konsta Helenius -tyyppinen lainapesti ei olis sekään huono.

1 tykkäys

Vika erässä K-Espoon laitettava kaikki peliin. Nyt ei voi jarrutella. Yv:tä vaikka väkisin. :wink:

Ihan vauhdikasta peliä tämä on. Eikä pahemmin katkoja. Mitä nyt välillä puhalletaan jäähy. Nyt vieraille.

1 tykkäys

5-1 Saari

3 tykkäystä

Yleisöä 310

1 tykkäys

Kohta taputeltu tämä peli kun 9 mins jäljellä. Ei muuten ole paljon taputeltu. Hiljaista hiljaista. Ja vieraat jäähylle, yv-treeni Tapparalle.

Nyt sitten Matias Torkille 2+10, päähän kohdistunut taklaus. Eli yyveet jatkuu…

1 tykkäys

Komea 5-1 voitto ja välieriin!! Ehkä toivoisin SO:ta näihin kotipeleihin, ainakin viime vuonna oli siisti meiniki näissä kun SO;kin oli paikalla.
Ja tuo yleisömäärä ei voi pitää paikkansa. Uskoisin oikean määrän olevan jossain 500 kieppeillä.

15 tykkäystä

So paukut nyt vaan liigan puolelle

Kyllä sitä mahtuu junnujenkin pudotuspelit tänne. Se on edustuksenkin etu pitkässä juoksussa. Upeasti vetivät välieriin. Mutta juu, SO mukaan sitten, kun ehtivät. Fyysinen päivä vetää pari peliä putkeen.

3 tykkäystä

Pointtini siis vain oli tuo ettei kukaan jaksa kahta peliä päivässä.

1 tykkäys

Koskas välierät alkaa suunnilleen onko kellään tietoa?