Korostan että “ratkaisun makua”. Ei maistella liikaa vielä. Tyhmyydet pois jne.
Tokaan erää vasta pelataan, joten aikaa on molemmilla joukkueilla vielä maalata.
Toisaalta Tammelan kenttä ja vedetään 5 vs.3, se on paha vastustajalle aina.
Tää Lahtinen on aika kuuma pelaaja. Osaa myös härnätä.
On muuten hyviä pelaajia täynnä tää u20 porukka. Puhuin tossa just kaverille että jos tossa olis vielä tän hetken Oiva Keskinen pelaamassa ![]()
![]()
Miltäs tää Kotajärvi vaikuttaa?
Miro Heiskanen vol.2
Ens kaudella ekat pelit Liigassa?
Toivottavasti
Joku Konsta Helenius -tyyppinen lainapesti ei olis sekään huono.
Vika erässä K-Espoon laitettava kaikki peliin. Nyt ei voi jarrutella. Yv:tä vaikka väkisin. ![]()
Ihan vauhdikasta peliä tämä on. Eikä pahemmin katkoja. Mitä nyt välillä puhalletaan jäähy. Nyt vieraille.
5-1 Saari
Yleisöä 310
Kohta taputeltu tämä peli kun 9 mins jäljellä. Ei muuten ole paljon taputeltu. Hiljaista hiljaista. Ja vieraat jäähylle, yv-treeni Tapparalle.
Nyt sitten Matias Torkille 2+10, päähän kohdistunut taklaus. Eli yyveet jatkuu…
Komea 5-1 voitto ja välieriin!! Ehkä toivoisin SO:ta näihin kotipeleihin, ainakin viime vuonna oli siisti meiniki näissä kun SO;kin oli paikalla.
Ja tuo yleisömäärä ei voi pitää paikkansa. Uskoisin oikean määrän olevan jossain 500 kieppeillä.
So paukut nyt vaan liigan puolelle
Kyllä sitä mahtuu junnujenkin pudotuspelit tänne. Se on edustuksenkin etu pitkässä juoksussa. Upeasti vetivät välieriin. Mutta juu, SO mukaan sitten, kun ehtivät. Fyysinen päivä vetää pari peliä putkeen.
Pointtini siis vain oli tuo ettei kukaan jaksa kahta peliä päivässä.
Koskas välierät alkaa suunnilleen onko kellään tietoa?