Tapparan 2019-20 joukkue julkaistaan maanantaina 20.05.2019 klo 16

(Toni) #243

Tein tutkailuja, Petteri Wirtanen - Michael Keränen - Jonas Enlund, pelaajat jotka silloin tällöin pyörii palstalla. Olettaen siis että KO pelaaja on suomalainen.

(Ikuisesti Tappara) #244

Jori Lehterä olis mun puolesta tervetullut Tapparaan. Tietoa onko sopparia muualle? Naapuriseurahan siitä tietysti riemastuisi…

Pitää paikkansa oman tietolähteeni mukaan, Kontiolan perässä oltiin ja ihan kunnolla. Ei vaan sitten kuitenkaan riittänyt.

(Ikuisesti Tappara) #246

Ei henkilökohtaisesti pääse paikalle tarkoittanee sitä että ulkomaalaisia pelaajahankintoja ainakin on luvassa. No, Bertrand pelaa MM-kisoissa ainakin. Ei sieltä muita ulkomaalaisia ole tulossakaan.

Ei sillä tarkoitettu pelkästään uusia hankintoja vaan myös nykyistä joukkuetta kuten Blood.
Öiköhän Morleyn sopimus myös julkaista Bertrandin lisäksi jos ovat sopimuksen tehneet.

(【ツ】) #248

Tämä Danny Kristo on kyllä jännä tapaus, sillä ainakin vuodesta 2015 vuodesta asti on ollut haaveiluja jo vanhan foorumimme puolellakin…

Tuskin tulee siis, kun sopimuskin toisaalle.

(Toni) #249

Mutta oli huhuttu elitessä pois Sveitsistä.

Niin mähän avasin siinä viestissäni tätä.

(【ツ】) #251

Uutislähdekin toki on olemassa, mutta on vielä statuksella “doubtful rumour”:

https://www.eliteprospects.com/transfer/2019/04/13/danny-kristo-in-a-doubtful-rumour-leaving-rapperswil/379212

(Ikuisesti Tappara) #252

No “hirvittävimmät” siirtohuhut sain juuri facebookista korvanappiini eli Tomi Karhunen ja Jori Lehterä olisvat Tapparan miehiä ensi kaudella.Saman lähteen mukaan Pekka Jormakka olis menossa Jyppiin.

(Toni) #253

Eiköhän nuo ole enemmänkin haaveita.

(Tomi ) #254

Miltähän sivulta siellä facessa?
Facen juoruihin ei tarvi korvanappia, ne on sen verran kovaäänisiä juoruja :joy:

(Mikko Kuosmanen) #255

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

Tulis se seuraava maanantai nopeasti niin loppuisi tää foorumin vatulointi :smiley: Se on mun oma ongelma, mutta mua rehellisesti sanoen ärsyttää nämä muutamat nimet, jotka on ns. ikiliikkujia. Pieni piiri pyörii ja samalla jotenkin näihin Karhunen & Lehterä juttuihin kytkeytyy ainakin itsellä hyvin voimakkaasti ajatus siitä, että joku on kaivellut taas vanhoja huhuja ja tehnyt niistä uusia huhuja ja täällä ollaan mehuissaan. :smiley: Ja sitten, kun Leinonen julkistaa massiivisen niin petytään, kun tulikin VAIN Bertrand :smiley:

Sehän tulee jo huomenna, mutta ei taida vielä vatulointi loppua.

“Tiedän, mutta en halua kertoa. Kerron vain tietäväni, mutta en kerro.” Nuo on parhaita huhuja.

Joo, ilmeisesti Kärpät ja Tappara vielä julkistamatta ensi kauden joukkuettaan. Vähän jopa väittäisin, että vähän liian pitkälle tuo julkistus menee. Kun joka tapauksessa sinne ei enää koko joukkuetta saada mukaan ja joku hankinta kuitenkin varmistuu myöhemmin.

Tuo Keränen oli siirtorajalla jo lähellä.
Toki nuo mun lähteet kusi sen verran pahasti kipinävahdissa että ainoa kuka voitti, oli Niemisen rahasto! :joy:.

Ja niin… Mulle riittää pelkkä Vauhkonen!
Kovaa jälkeä teki viimekaudella, ja ottaa tampereella vielä stepin ylöspäin! :muscle:.

Tämä lievästi myöhäinen julkistamis ajankohta, johtuu varmaankin case Kontiolasta. Miehen kanssa oltiin todennäköisesti jo kuulakärkikynässä kiinni, kun Jokerit löi tarjouksen sisään tai korotti sitä. Tappara joutui siis käymään läpi joko varasuunnitelmaa, tai etsimään kokonaan uutta pelimiestä.

Varmaankin, mutta jos se “stuntti” ei tuossa tilaisuudessa ole edes nimenä mukana ei vähän turhaa kikkailua.

Ohhoh. Melkonen maalivahtikolmikko (Heljanko, Larmi, Karhunen) ens kaudella :flushed:.
Onkohan peluutus tasanen 20-20-20 ja pleijareissa jokaiselle joka kolmas peli.