Tapparan 2019-20 joukkue julkaistaan maanantaina 20.05.2019 klo 16

Ei voi ottaa Jokereista kun tulee se sadan tonnin sakko…

Joo, varmasti julkaistaan tänään kaikki sopimuspelaajat kun kerran tällainen tilaisuus järjestetään.

1 tykkäys

On maanantai ja viimein tämä kova odotus päättyy ja foorumilla siirrytään post-spekulaation aikaan :slight_smile:

3 tykkäystä

Tyytyväinen olen, jos tänään julkistetaan Larmi, Ytterell, Vauhkonen, Morley, Bertrand + kenties joku yllätys…

Hyvä peterra, spekulaatio ei palstalla ikinä lopu. Sen aihe vaan muuttuu.
Seuraavaksi spekuloidaan joko ketjuilla, maalivahtipeluutuksella, sillä mitkä tekijät ovat vaikuttaneet nyt hankittujen pelaajien aikaisempaan menestykseen, jne. :slight_smile:

Se on hauska sana tuo post-spekulaatio :stuck_out_tongue: Jälkispekulointi on kuitenkin ihan validi suomenkielinen termi, vaikka tässä hauska anglismista jotenkin tulee mieleen, että kyseessä olisi loppuva trendi. Spekulointi ei onneksi lopu koskaan - eikä kuulukaan - mutta on kivaa, kun porukka pääsee tuhertamaan tietojen eikä huhujen kanssa :slight_smile:

Toki olen henkisesti valmis jo siihen, että illalla räjähtää, kun tiedän, että ehdoton enemmistö kuitenkin pettyy.

2 tykkäystä

Kyllä sieltä saattaa tulla joku/jokunen perinteinen leveyspelaajakin vielä kylkiäisenä.

En usko, koska Lehtonen ja Ollikainen sai sopimukset.

2 tykkäystä

Aamulla oli samanlainen fiilis, kun muksuna heräs jouluaattona ootteleen lahjoja.

16 tykkäystä

Ainahan sitä innolla oottaa taas “uutta” TAPPARAA, mut tänää on tosiaan vähän enemmän fiboja…

2 tykkäystä

Tappara on tehnyt mun viimevuosien maanantait siedettäviksi, riippumatta vuoden ajasta.

Tykkään tästä maanantaistrategiasta oli se sitten tarkoituksellista tai ei.

10 tykkäystä

Ilmeisesti odotuksesi ovat olleet enimmäkseen realistisia, sillä muuten tunnuskappaleesi olisi

2 tykkäystä

Jeps. Tän ketjun viestissä 365 sitä vähän pohdin että kuka tahansa julkaistaan niin on se jollekkin pettymys. Lähinnä mulla on odottava fiilis kun suunnilleen tietää ketä tulossa (“tieto” siis tästä ketjusta luettua).

Tämän päivän julkistuksen jälkeen alkaa se mukavampi pohdinta että miten kentälliset kasataan, eikä tarvitse velloa että kuka tulee ja kuka ei.

3 tykkäystä

Moneltas tää on?

Kello 16 alkaa.

1 tykkäys
9 tykkäystä

Onko kukaan ennen 16:ta väijyssä? Saisi ennakko tunnelmia pelaajista ketä siellä pyörii…

Eikö olisi paljon hienompaa kuulla vasta sitten, kun Tapparakin ilmoittaa? :smiley:

Tietojeni mukaan pelaajat saapuvat yhteiskyydillä tilaisuuteen, eivät siis hengaile siellä venailemassa (meitä).

1 tykkäys

Kyllä hiukan jänskättää…tulisiko jotain ylläreitä. Toivottavasti!

2 tykkäystä