Tapparan 2019-20 joukkue julkaistaan maanantaina 20.05.2019 klo 16

Ny alko jännittämään niinku pikkupoikana :joy:

Ei kai se pelaaja ole vaan uusi Mikki?

Pelaajasta muistaakseni oli puhe.

Tästä linkki sitten siihen live-lähetykseen (vain tilaajille)

1 tykkäys

Olen aivan Ratinan vieressä töissä ja lasken hermostuneena minuutteja. Varttia vaille kohti kauppakeskusta, kylläpä on hienoa tällainen keväinen kipinäarvuuttelu ja julkistusspektaakkeli.
Pessimisti sisälläni koettaa hillitä odotuksia ja optimisti toistelee, että ei kai ne kauppakeskukseen saakka tulisi muutama leveyshankintaa julkistamaan…

10 tykkäystä

Olikos Palolaa huhuiltu vielä mihinkään? Kelpaisi “jokerina” :sunglasses:

Ihan vaan varoituksen sana. Älkää pettykö, jos sieltä julkaistaan vain noita varmoiksi puhuttuja. Kausi alkaa vasta syksyllä ja sitä ennen tapahtuu sitä sun tätä.

15 tykkäystä

Ei voi pettyä, loput on kiinni Jukasta.

Mä taas petyn, jos julkaistaan kaikki huhutut. Perustelut olen jonnekin kirjoittanut huhtikuussa.

Tai en pety. Kokemus on joka tapauksessa ristiriitainen, ellei paikalle saavu ykkössentteriä.

Eiköhän se 15.50 julkaistava pelaaja ole se Larmi.

Hauska nähdä ketä ne julkasee. Vähän kanssa kutina että kaikkee voi tapahtua vielä.

Olisin kyllä erittäin yllättynyt, jos yllätyksiä tulisi. Useampi henkilö on jo kertonut täällä, ettei yllätyksiä ole luvassa.

Niin monesta eri lähteestä nämä tietyt huhut ovat tulleet ilmi, että pidän niitä varmoina: Larmi, Ytterell, Morley ja Vauhkonen. Pienellä kysymysmerkillä sitten Bertrand ja uutena pelaajana ilmeisesti vielä Rouhiainen on hankittu tuomaan pakistoon leveyttä.

*E: Nyt kohti Ratinaa!

4 tykkäystä

Harmi että en näe tuota tilaisuutta kun Aamulehti näyttää sen vain tilaajille :((

Eurolla saa kokeilujakson. Irtisanoo tilauksen sitten heti tilaisuuden jälkeen.

1 tykkäys

Kannattaa hankkia ei se ole kuin 1€ kuukausi :slight_smile:

1 tykkäys

Uusi toimitusjohtaja on myös paikalla.

5 tykkäystä

Laitoin lähetyksen pyörimään. Menee lopputyöpäivä tässä sitten mukavasti.

3 tykkäystä

Missä on julkistukset? Aamulehti on auki täälläkin. Jännitys on käsin koskeltavissa.

Olavi Vauhkonen!

5 tykkäystä

Vauhkonen ensimmäinen

8 tykkäystä

Tuhma Olavi

3 tykkäystä