Tapparan 2019-20 joukkue julkaistaan maanantaina 20.05.2019 klo 16

Meinasin lähteä pelaaja-analyysijumppaan, mutta heitetään se ainoo analyysi: kyllä näillä nimillä taas yhden kausikortin ostaa.

11 tykkäystä

Aika pitkälti tässä on paikkailtu menetyksiä pelaajilla jotka kenties sopisivat vastaavaan rooliin. Joku sanoi ettei tällä kertaa lähtenyt korvaamattomia pelaajia, mutta kyllä siitä kovasta rungosta JMJ lähti pois.

Mutta aika samoilla linjoilla olen joukkueen tasosta kuin sinäkin. Edelleen kuitenkin pätee Dufvismi jonka mukaan riittää kun on paikalla olevista parempi - eli katsotaan mitä muut saavat aikaan ja sitten voidaan arvioida onnistumista markkinalla.

Morley on kiinnostava yksilö, sillä pelasi ajoittain melkoisen aggressiivisellakin otteella SaiPassa.

6 tykkäystä

Julkistus ja sen myötä uudet pelaajat jotka olivat jo kaikkien tiedossa valtaisa pettymys.
Kaikki ulos!:joy:

1 tykkäys

Sanokaa minun sanoneen, että enne kauden alkua tuohon tulee yksi sentteri syystä jos toisestakin. SOT

14 tykkäystä

Hys!! Nyt koko kesä spekuloidaan kuka tulee😀
Peru viesti ja kerro uudelleen elokuussa!

2 tykkäystä

Vaikea luottaa kaveriin, joka ottaa kustakin pöntöstä, mut luotan silti. Ja uskon itsekin näin. Sit ollaan valmiita.

2 tykkäystä

Mielestäni päättyneen kauden lähtijät on saatu hyvin paikattua. JMJ nyt ei pysty korvaamaan mutta Erkinjuntti,Zabo,Massi. Tyytyväisempi näihin ainakin itse oon kuin viime kauden Erkinjuntti - Malinen valjakkoon.

1 tykkäys

Yleensä meillä on 1-3 pelaajaa, jotka runkosarjassa ylittävät 40 tehopisteen rajan. Nyt meillä on mielestäni 5 pelaajaa, joille tämä on hyvinkin realistinen tavoite. Toki roolitukset vaikuttavat, kun kaikki eivät voi pelata ykkös-yv:ssä :grin:

Meillä on myös entistä enemmän nuoria hyökkääjiä, joiden läpimurtoa odotetaan. Mikäli huippumiehillä kulkee, se voi tarjota paineettomamman breikkauksen paikan näille kärkkyjille.

Pakisto on erittäin kova puolustuksellisesti. Sitten siellä on vielä Suhonen ja Kemmu pistemiehinä. Maalivahtiosasto ehkä liigan kovin.

Ei tässä voi kuin hyvillä mielin odotella sitä legendaarista ykkössenaa, josta joka vuosi kuiskaillaan. Lehterä vois tietty tulla jossain kohtaa, mikäli syrjäisen rannikkoseudun farmimme Narrit eivät häntä halua.

1 tykkäys

Hyviä hankintoja. Liigan parhaat veskat, jos Larmi jää. Larmin 2v soppari on kova. Vauhkonen on kiva nähdä Tampereella. On tehokas ja tyly kaveri. Tampere Cuppia alkaa jo odotella…

1 tykkäys

Minulla on kovat odotukset Olavi Vauhkosesta. Olen haaveillut häntä Tapparaan jo parin vuoden ajan.

23 tykkäystä

Nauratti se sekoilu niiden videoiden kanssa tuolla Ratinassa. :smiley:

No, kuuluu tavallaan brändiin, että ei ehkä ihan organisaation vahvin puoli.

2 tykkäystä

Larmi sanoi pelaavansa ensi kauden Tappara paidassa.

8 tykkäystä

Aivan mahtava listahan sieltä tuli tähän vaiheeseen. En olis paljon parempaa voinut edes toivoa tässä reaalimaailmassa. Saatiin muutama lähellä liigan huippua oleva sopivan ikäinen pelaaja sekä muutama muukin. Ei ainakaan olla “Zabo+Bäcks”-linjalla. Eli pari potentiaalista huippua, mutta millä todennäköisyydellä. Tästä jatketaan hyvillä mielin eteenpäin kohti kautta 2019-20. Kaikki on mahdollista.

2 tykkäystä

Hienot hankinnat. Yksi sentteri tuohon kyllä vielä sopii, jotta saadaan kahteen ekaa kenttää peliä tekevät sentterit. Malisjakke ei tuohon rooliin istu.

3 tykkäystä

Tämä meni tällä kertaa kuin Strömsössä. Olen erittäin tyytyväinen näihin hankintoihin.

5 tykkäystä

Mä tykkään ainaki. Mukava kun ei ole vanhoja tuttuja, vaan kaikki uusi kasvoja Tapparassa. Tuo paljon mielenkiintoa seuraavalle kaudelle.

11 tykkäystä

YLEn / Sirkkiä-Jarvan ihan hyvä juttu tapahtuman tiimoilta. Larmia ja Rautakorpea hiukan enemmälti kommenttien kera:

– Hieman vähemmän meillä on muutosta, mitä on ollut 2010-luvulla. Hyviä muutoksia, tarkkaan on yritetty harkita, millaista osaamista ja kehityspotentiaalia tulee joukkueeseen, Rautakorpi sanoo. […]
– Maalivahtiosastoon haettiin leveyttä, ja haettiin sitä nuoruuden kautta. Emil on -96 ja Chrisu (Christian Heljanko) on -97. Hieno juttu, että saatiin hänet (Larmi) meille. [Etc.]

5 tykkäystä

Jotenkin oon tässä eilisestä saakka hehkutellut mielessäni Vauhkosesta ja Luodosta sellaista Kuki-Mäkinen -kaksikkoa. Ehkä joku Rauhala siihen keskelle niin on sellanen kolmikko, että vastustajat on kauhuissaan.

12 tykkäystä

Oliko huikea vahvistus julkistettujen joukossa?

2 tykkäystä

Vastaan hänen puolestaan. Ei ollut.

5 tykkäystä