Laitan nyt raportin vielä tänne vaikka se lähtikin jo yksityisviestinä @Aapez :lle.
Myös @SO11virallinen mainitaan!
Tapahtuma kaiken kaikkiaan oli kyllä omasta sekä perheen mielestä hieno. Perheessä ketään muuta kuin mua ei oikein kiinnosta jääkiekko ja vaimon kanssa lähtiessä sovittiinkin, että mikäli jollekin tulee kiukku, väsy tai tylsyys niin lähdetään kotiin sitten. Olinkin henkisesti jo valmistautunut lähtemään erän tai kahden jälkeen mutta koko porukka jaksoi ihan jatkoajan loppuun saakka
Mietiskelinkin, että ennen peliä sekä erätauolla riittää tekemistä mutta erät on hankalia lapsien kanssa. Poika (9v) jaksoi kyllä seurata peliä ja vaikutti olevan ihan kiinnostunutkin. Tytön (5v) huomio kiinnittyi lähinnä mediakuutiolla mikä olikin oikein toimiva tapaus Tapsun seikkailuneen, sparkling starsia, dance- ja emojikameroineen.
Ennen peliä tultiin paikalle juuri ovien avauduttua ja kerittiin kiertämään halli läpi. Nähtiin pelle hauskuuttamassa lapsia, saatiin sorin sirkuksen(?) tekemät ilmapallo kirveet (myös isä), pompittiin pomppulinnassa ja käytiin katsomassa kikattavaa kakkiaista. Tyttö on juuri aloittanut cheerleadingin joten sparkling stars tekemässä kasvomaalauksia oli iso juttu. Myös pelin aikana aika paljon katseli heitä.
Tapparan alkushow vaikutti iskevän koko perheeseen. Vaikka tuota on paljon kritisoitu palstalla niin onhan se vaikuttava ihmisille jotka sen ensimmäistä kertaa näkevät. Tosiaan tämä perhereissu olisi jäänyt tekemättä ilman lipputarjouksia vieraspäätyyn. Lähinnä sen takia, että juuri itseä mietityttää maksaa hintavista lipuista kun ei ole takuuta jaksaako perhe olla pelissä loppuun asti. Nyt se on kokeiltu ja takuulla otan myös perheen useemmin mukaan. Varsinkin näihin perhepeleihin.
Tosiaan tarjouksien takia istuttiin vieraspäädyssä ja vaimo kysyi, että ketä noi tuolla toisessa päädyssä on jotka möykkää. Vastasin, että Sinioranssit, Tapparan faniryhmä. Vaimo tokas, että hieno meininki Kysyi vielä, että onko ne tuolla joka pelissä
Kysyin heti pelin jälkeen autossa lapsilta mikä oli parasta ja vastaus oli kaikki! Sama vastaus tuli vielä seuraavana päivänä.
Kokemus kaikkiaan oli kyllä perheelle sopiva. Nyt ei oikein tullut kritiikkiä mutta pistän vielä jos nousee jotain pintaan.
Tarkennuksena vielä, että itse olen siis käynyt peleissä jo areenalla ennenkin ja tämä palaute koskee nimenomaan palautetta kokemuksesta perheenä.