Ehkä olen jotenkin yksinkertainen, mutta rosteri ei itsellä vaikuta pisaraakaan kausarin hankintaan.
Ehkä Tappara v2.1 kokeilee jotain ihan uutta ja rosteri paljastetaan vasta avausottelussa, 12700:n katsojan silmien edessä?
Tai vasta mestaruusjuhlissa, siihen asti vedetään numeroimattomilla paidoilla maskit naamalla.
Tuskin se vaikuttaa niille keillä on jo kausari. “Uusmyynti” vaatiikin vähän koukkua
En usko, että oikein kellään tällä foorumilla tai vakikävijöillä yleisestikään.
Mutta kyllähän uusiakin kausarilaisia olisi tarkotus saada haalittua.
Mutta tuskin se kausarimyynnin aloituspäivä tuohon vaikuttaa?
Syttyisin. Luottoa ihmiset.
Tämä olis kyllä siistiä.
Ja jos vie ajatusta pidemmälle, niin mieleen tulee yhdet höntsäjäät viidentoista vuoden takaa, joihin yksi joukkuekaveri ehti myöhässä, ja aavistuksen yllättyneenä sitten morjestelin hänelle jäällä kesken pelitilanteen, kun viiletti oman joukkueen paita päällä vastaan.
Jos sinne jengiin olisi nyt hommattu vaikka Jarkko Malinen, Atte Pentikäinen sekä Mikko Pukka niin vaikuttaisi se aika helvetisti kausikorttien ostomäärään .
Tos vaiheessa ostaisin toisen kausarin!
Veksi lähti.
Nyt tälläisen häränpaskan makuisen uutisen jälkee klo10 maissa haluan uskoa, että sieltä on PAKKO tulla joku sopimus tasapainottamaan klo 12.
Mikäli siellä avataan kausikorttimyynti tänään niin tuskimpa sitä mainostetaan pelkästään antamalla heipat ykköspakkiparille.
Kirjaimellisesti se mitä tarkoitin.
Onko palstalaiset huomannut markkinointikyselyn?
Kannattaa vastata koska varmasti tuo Tamhockeylle hyviä ideoita.
Olinko sokea vai eikö tuossa lomakkeessa ollut kenttää puhelinnumerolle?
Arvonnan voittajalle ilmoitetaan tekstiviestillä/puhelimitse.
Edit. Sähköpostiosoite kyllä kysyttiin ja nimi.
Kyl mää ainakin laitoin puhelinnumeron siihen. Jotain pikku häikkää oli siinä lomakkeessa, kun mobiilissa täytti. Ihmettelin, kun ekan sivun jälkeen herjasi, että kaikki kohdat ei ole täytetty, niin olin aloittanut toisesta kysymyksestä…
Tapparan talous-ketjussa tuli hieman annettua arvostelua Tapparan markkinoinnille, niin aivan yllättäen ja pyytämättä tulee tällaisia jääpatsaita pitkin Tamperetta ja Helsinkiä. Varmasti tuo viittaa jonkun numeron jäädyttämiseen, mutta erittäin hyvä ja kekseliäs tapa markkinoida asiaa.
Kaikki tällaiset innovaatiot ansaitsevat ison peukun
Sarkasmi alkaa
Ensin ollaan huolissaan kun Tapparan markkinointi on hiljaa ja nyt on ihan ähky kun ropisee joka tuutista
Sarkasmi loppuu
No niin, hieman yritin olla hauska mutta mulla on kyllä täysi luotto on toimistossa on todella osaavaa porukkaa synnyttämään pöhinää
Jaa meil on taas ratikka.
Joo… anteeks mut ei, mä kävelen.
Areenalta Hervantaan kerta pari viikosssa. Halpa ja terveellinen kuntoilumuoto.
Siinä suurin harmituskin poistuu kotiin saavuttuaan.