Mahtavaa argumentointia! Älä nyt hyvä mies juhlapäivänä noin vakavasti ota. Aikataulua ainakin itse kritisoin. Jos kerran järjestetään juhla jota voi seurata myös netin välityksellä niin ei se nyt kovin hyvää kuvaa järjestelyistä anna että lähetys loppuu 10 min liian aikaisin. Varsinkin kun ensimmäinen tunti oli melkoista “tyhjäkäyntiä” ja viimevuodestakin jotain varmaan oli jäänyt takataskuun. Olihan siellä paljon hyvääkin, isoimpana nimenomaan tuo juontajakaksikko.
Ja Mää ja Tapparan mieskin oli alun perin pilkkalaulu.
Joo, varmaan ihan kiva juttu. Mutta nyt sen takia pätkäsi Areenan lähetys ja loppu jäi näkemättä.
Viime kevään juhlat olivat henkilökohtaisesti isompi juttu mutta täytyy sanoa että tänä vuonna oli hommat järjestetty paremmin! Jättimäinen juontajakaksikolle, Domille & Sählälle! Ihan levotonta juttua.
Juu ei naurattanu totista Tappara-fania ilmestymis-aikanaan…
Pelaajat odotti lavan takana. Olis voinut sen Jokisen jättää laulamatta ainakin. Mikä tyyppi siä veti sen UP-biisin, niin olis voinut jättää pois, ei mitään fiiliksiä noi nostanut.
Domin ja Sählän juonnot oli hauskaa. Aiemmin kun olisivat päässeet irti, niin ei olis venähtänyt tilaisuus pitkäksi. Nyt porukka alkoi lähtemään siinä ku Kannun oli nähnyt.
Lippua tuli, mutta eipä kukaan vastannut, että miten olis pitäny hoitaa noin lyhyellä varotusajalla?
Missäs pidätte omat juhlat seuraavan mestaruuden jälkeen, meinaan toivottavasti ette tuu torille vinkumaan?
Oliks Pate muuten tumuissa vai mitä se naureskeli? Se Popeda-osuus oli kyllä aika turha.
Muutenkin noi vanhat ukot vois pikkuhiljaa heivata näistä juhlallisuuksista kekkuloimasta ja antaa nuoremman polven hoitaa oman näköisensä juhlat.
Tykkäykset käytetty seuraavan 16h ajaksi. Samaa mieltä että Domi ja Sählä olis pitänyt päästä irti aikaisemmin! Mitä väliä on joillain asiaan liittymättömillä biiseillä? Saman tien täysi hönkä päälle vaan!
Ensi vuonna sitten.
Hyvät oli juhlat. Popeda-osuuskin oli hyvä mutta vetikö tää Hönttä/Toippari tyyppi saman “tarinan” kuin viime vuonna? Ei tarvis toistaa samaa.
Popeda ja Pate veti mun mielestä hyvin. Oon nähny Paten vetävän huonomminkin ja paljon. Naureskelu kerto mun mielestä, että tunnelma oli hyvä ja ei se mun mielestä häiritsevän paljon naureskellu.
Naurettavaa itkua torijuhlasta. Hyvin järjestettu 2 päivän varoajalla. Hietasen tytöt lauloi kivasti covereita ja Domi & Sählä hoitivat juontohommat kympillä. Savinaiselle erityisplussa Juntunen-räpistä.
Voit olla oikeassa. Mutta jos jälkiosakin viestistä oli minulle niin en kyllä ole kitissyt mistään, paitsi SS:n puuttumisesta joka olikin tapahtunut aiemmin. Olen siis kanssasi samaa mieltä.
Joo, mä en ole nähnyt aiemmin Popedaa livenä kun ei oikeen osu mun makuun, mut mietin onko toi sen normaalia livehommaa vai minkälaista.
Jälkimmäinen kappale oli yleinen kommentti.
Tuskin Popeda on parhaimmillaan päivällä Pirkkahallissa. Aika harva bändi on.
Näkeekö torijuhlia mistään jälkeenpäin??
Eiköhän ne Areenasta löydy jossain kohtaa iltaa!