Tapparan playoffs-lippujen myynti keväällä 2019

2010-luvun välierien kotiavauksien yleisömäärät. Kärppiä ja Tepsiä vastaan ottelut olivat sarjojen toiset.

3 tykkäystä

Hämeenlinnassa oli melko hyvin liput tehneet kauppaansa. Toki pienempi halli. Olettaisi kuitenkin että HPK faneja tulisi Tampereelle melko mukavasti ja miehittäisi D-päädyn. Kuitenkin vain 45min matka ja leveää latua.

Saa nähdä tuleeko edes 5000 täyteen tänään. D-pääty on aivan autio.

Joo harmillisen vähän on mennyt kaupaksi.

Itse ainakin jätän näillä hinnoilla lähtemättä “merkityksettömään” peliin. Kotona näkee koko kuukauden pelit puolet halvemmalla.

1 tykkäys

Ihan normaali arkiavaus välieriin. Myös samat ihmettelyt ja perustelut kuin edelliskeväinäkin.

4 tykkäystä

Kävin hommaamassa irtolipun. D-pääty näytti ihan aiempien vuosien välierien kotiavauksien kaltaisilta. Muut katsomot jopa ihan hyvin täytettyjä.

Toki D-päädylle voisi “tehdä” jotain. Perhepaketteja, halvempia lippuja yms. Kun muut katsomot ovat sen verran hyvin täytettyjä ettei ns. omaehtoista upgreidausta ole oikein mahdollista tapahtua. Eli mennäänkin pokkana vaikka A-katsomoon. :rofl:

2 tykkäystä

Ei lipun hinta paljoa ole viime vuodesta muuttunut. Pelit vähenevät koko ajan tältä kaudelta ja arvo nousee ja merkitys kasvaa.

Tänään en pääse halliin töiden vuoksi, mutta ensi tiistaille on jo lippu hommattuna.

2 tykkäystä

Ei varmasti ole joo enkä ole muuta väittänytkään. Siinä vaiheessa kun tulot ovat kuukaudessa 0€ ja maksat opiskelujen kulujen lisäksi elatusapua, kahden asunnon vuokraa ja ihan arjen elämisen kuluja niin tuo 30€ on aika iso summa.

2 tykkäystä

Eipä vedä lipunmyynti nyt ollenkaan näihin HPK-peleihin. Tyhjältä näyttää halli vielä huomiselle ja lauantaille. Sääli.

1 tykkäys

Kyllä vielä ehtii hyvinkin täyttymään ja uskoisin aika paljon hämeenlinnalaisiakin tulevan. Helsingin tämänpäiväiseen peliin ei muuten näyttäisi paljon vapaita paikkoja enää olevan.

Toki tulee vielä täyttymään lisää. Silti taitaa yleisömäärissä näkyä hinnat, menestysputki ja ihmisten mielikuvat HPK:sta epäkiinnostavana joukkueena.

Yleisö varmaan kaipaa räiskettä ja ryminää, puhututtavia tilanteita. En katsonut kahta ensimmäistä peliä, mutta nopeiden vilkuilujen jälkeen tulin tulokseen, etten kuitenkaan missannut oikeastaan mitään? Kliininen 1-0 voitto kotona ja Hmlinnassa nurkkapyörimistä ja näennäishallintaa? Ainakin sarja on tasainen, mutta ei pääse oikein otsikoihin ja ihmisten mieliin, joka taas saisi ihmiset liikkeelle.

Kärpät-IFK sarjasta lukeneena jäi taas fiilis, että siellä sattuu ja tapahtuu yhdessä vaihdossa enemmän, kuin meijän koko matsissa.

Sanon nyt vielä, että pelejä en ole nähnyt kummastakaan sarjasta.

2 tykkäystä

Tuo mielikuva on jännä juttu. Itse tulisin halliin mielelläni, mikäli en elelisi Etelä-Euroopassa tällä hetkellä. Pelit kiinnostelee kovasti, koska HPK on läheltä, pelaa aktiivista kiekkoa, Lucenius, vastustajan hallissa mökää ja fiilistä eikä olla kohdattu aikoihin.

2 tykkäystä

Tulin vain kertomaan että huomiselle on vielä paljon lippuja tarjolla. Tapparan päätyyn lähinnä yksittäisiä (pl. alarivit), mutta D-päädyssä on suorastaan väljää. Parempaa yleisömäärää sitä toivoisi, mutta huomenna en pysty itse asiaan vaikuttamaan.

1 tykkäys

Minä tuon itseni ja Kuusela-paitani yhtenä kokonaisuutena hallille asti!

7 tykkäystä

On kyllä jännä ettei Hämeenlinnasta liiku ihmiset Tampereelle. Matka kuitenkin enemmän kuin kohtuullinen. Toivottavasti mennään finaaliin ja Hifk vastaan niin saadaan näissä pleijareissa halli edes pari kertaa täyteen.

Ainakin yksi lippu menee vielä kaupaksi, en ole nimittäin omaani ostanut. Samalla lupaan läpsyttää käsiäni yhteen enemmän kuin kertaakaan tällä kaudella. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin tahtoo nähdä paikanpäällä kauden tähän asti tärkeimmän ottelun!

1 tykkäys

Itseäni myös yllätti ensimmäisessä ottelussa HPK:n kannattajien puute. Sieltä oli melkoisen pieni huutosakki saapunut. Pitivät kyllä hyvin ääntä. :+1:

Jotenkin olisin odottanut, että lyhyt matka ja melko pitkä menestymättömyyden aikakausi olisi tuonut linnalaisia suurin joukoin paikalle. Olin väärässä ja näyttää sama trendi jatkuvan tänäänkin.

3 tykkäystä

Katselin sunnuntaina viidenteen peliin lippuja. Paikat mistä itse haluan peliä katsella oli mennyt ja ehdin tehdä päätöksen etten hallille lähde vaan suunnittelen päivän epistolan niin että katselen pelin kotisohvalta.
Huvikseni tänään katsoin onko halli täyttymässä ja kas vain, ainakin A1 oli vapautunut jakkaroita. No, kaksi lippua poistin myynnistä mutta siltikin ihmetyttää tämä lippujen pihtaaminen.
Kuinkahan moni jättää tästä samasta syystä peliin lähtemättä? Tämä nyt on joka keväistä kitinää mutta onhan se nyt kumma kun ei raha kelpaa.

4 tykkäystä