Kas nyt ei ole edes Rönniä? Kahdella puhtaalla sentterillä ei ainakaan Liigaan tai CHL mestaruutta lähdetä hakemaan.
Rovaniemellä U20 mukana.
Huippu joukkue kun taas on 40 pisteen varakapteeni 4 kentässä
Mä ehkä pikkaisen olen eri linjalla yleisestä mielipiteestä, vaikka olenkin sentterihankinnan kannalla.
Tanus on mielestäni Jan-Mikael Järviseen verrattuna hyvä verrokki. Tanus on minun silmääni nimenomaan sentteri ei laitahyökkääjä. Makuasioita toki.
Pienikokoisten henkilöiden ketju koossa.
Tänään odotetaan näyttöjä kolmikolta: Granath, Henriksson ja Moilanen.
Kyllä noi Kelleher ja Thomaskin kiinnostelee
Jahas Toni Lång selostaa, kuinka monta viittausta tulee Ilvekseen?
Posia.
- Thomas
- Seppälän mukana olo
- Muutenkin kivan näköinen rosteri
Pieniä miinuksia - Olisin halunnut Heikkisen maaliin, koska Heljangon taso, se tiedetään ja kuorma kauden mittaan on iso.
- Haluaisin yhden sentterin vielä tuohon rosteriin.
Olen itsekin pohtinut samaa. Laiturina jää liikaa laitapaineiden alle, jossa vahvuuksia ei tule koon osalta. Keskellä pelatessa pitää ainoastaan saada oman pään pelaaminen hyväksi ja maalinläheisyyteen reilusti jerkku+kiukkua, niin hyvä tulee. Muutoin 1- ja 2-sektorit ovat PAPPin kannalta helisemässä. Pelkästään pakeilla+palomiehellä ei noita sektoreita hoidella, vaan sentterin rooli on se keskeisin palanen noilla sektoreilla. En siis dumaa, vaan kannatan keskikaista-Tanusta, mutta nostan nuo haasteellisimmat kohdat esiin.
Tässä on havaittavissa, että Tappara todella tulee peluuttamaan Tanusta keskellä, koska muitakaan ei ole ja Moilanen paikkaa tarvittaessa keskellä.
Lisäksi Kuuselan rooli taitaa pienentyä totutusta. Taas nelosessa ja Puhakka pelaa parempien kanssa.
Ikää vielä sen verta vähän, että jos hänestä meinataan sentteri koulia, niin vielä ehtii. Ja sitähän tässä varmaan tehdään.
Ai Pelsuilla on toinenkin Jämsen. Lassen mä toki muistankin.
Lassen pojat Aatu ja Juuso pelaavat tosiaan Pelicansissa… Ihan mielenkiintoista nähdä kuinka vanhan Tapparan mestarin pojat pelaavat:
Lasse Jämsenin kullanhohtoinen pikavisiitti Tapparassa:
Onko tässä uusi Särkänniemi-ketju?
Myös Kohonen on Rovaniemellä U 20 mukana.
Minkä ihmeen takia Rönni on U20 mukana, eikös hänellä ole sopimus edustukseen ja eikö olisi parempi että saa pelin CHL:n ja liigan lähestyessä.
On sopimus. Asiaa pohdittuani tulin siihen tulokseen, että meidän loistava urheilujohto haluaa nähdä hänet oman ikäsitensä kanssa ja verrata muihin, sekä tarjota johtavaa kiekollista roolia ja johtajuutta. Ihmetteletkö tämän ARVAUKSENI jälkeen?
Kyseessä on maajoukkue tapahtuma ja tietysti niihin osallistutaan, kun valitaan. Tänään on peli Slovakiaa vastaan.
Blues sarjan Game7 ja jatkoaika NevöFoget💪