Arvonlisävero on tarkoitettu meidän kuluttajien maksettavaksi. Yrityksen myynnin alv:stä vähennetään ostojen alv eli pitäisi kuittaantua kohtuullisen hyvin.
Yritykselle voi antaa rahalahjoituksen, menee muihin tuottoihin. Tämä taitaa nyt olla tuottoisin tapa tukea kunnes tappiot on katettu.
Mää ehdottaisin että sinun ostoksiisi laitettaisiin jatkossa se satku toimituskuluja niin ei tarvitsisi ostaa niin montaa tuotetta.
Eli mukana ollaan
En itse ainakaan havaitse tätä vaihtoehtoa. Olen parhaillaan kassalla maksamassa lippuani. Olisi ollut tosi hyvä, jos tämä olisi ollut mahdollista. Koronan vuoksi myös minulla jää nyt ePassia käyttämättä.
En tunne ePassia, mutta ainakin Smartumin erääntyvät pystyy hyödyntämään esim. lippupakettina. Eli rohkeasti huomenna yhteyttä toimistolle ja asiat selvinnee.
Mä otin pari lippua huomiseen peliin, kun kaverikin tulee katsomaan
Ostin piruuttani Tapsu -pehmolelun Miksi sinulla ei ole vielä?
Ps.
Eikö olisi hyvä slogan “Tue Tapsulla Tapparaa”
2 lippua hankittu.
Lippu hommattu vapaasti hengittävien katsomoon.
Pari lippua hankittu.
Muutama lippu ostettu, C-pääty oli jo melko täynnä
Oma osuus hoidettu
Lippu hankittu
2 x lippuja ostettuna.
Lippu ostettu!
Laskin just tuolta Meidän seura sivulta että virtuaalilipuiksi muunnettuna niitä on mennyt jo noin 619 kpl! klo 18:25
(laskettu page 45 lähtien jossa alkoi näkymään noita virtuaalilippuja => page 56 ja muunnettu Meidän seura jäsenyyskortit = 2 kpl virtuaalilippuja)
IMHO loistava tulos ja vielä on aikaa.
Kolme lippua tuli myös ostettua.
2 lippua ostettu
Kaksi ostin itselle ja kaksi lahjaksi