Tapparan tukeminen 29.12.2020 Tappara-Sport ottelussa

Arvonlisävero on tarkoitettu meidän kuluttajien maksettavaksi. Yrityksen myynnin alv:stä vähennetään ostojen alv eli pitäisi kuittaantua kohtuullisen hyvin.
Yritykselle voi antaa rahalahjoituksen, menee muihin tuottoihin. Tämä taitaa nyt olla tuottoisin tapa tukea kunnes tappiot on katettu.

2 tykkäystä

Mää ehdottaisin että sinun ostoksiisi laitettaisiin jatkossa se satku toimituskuluja niin ei tarvitsisi ostaa niin montaa tuotetta. :laughing:

5 tykkäystä

4 tykkäystä

Eli mukana ollaan

En itse ainakaan havaitse tätä vaihtoehtoa. Olen parhaillaan kassalla maksamassa lippuani. Olisi ollut tosi hyvä, jos tämä olisi ollut mahdollista. Koronan vuoksi myös minulla jää nyt ePassia käyttämättä.

2 tykkäystä

@PetriV

En tunne ePassia, mutta ainakin Smartumin erääntyvät pystyy hyödyntämään esim. lippupakettina. Eli rohkeasti huomenna yhteyttä toimistolle ja asiat selvinnee.

5 tykkäystä

Mä otin pari lippua huomiseen peliin, kun kaverikin tulee katsomaan :smiley:

12 tykkäystä

Ostin piruuttani Tapsu -pehmolelun :grin: Miksi sinulla ei ole vielä?

Ps.

Eikö olisi hyvä slogan “Tue Tapsulla Tapparaa” :wink:

9 tykkäystä

2 lippua hankittu.

5 tykkäystä

Lippu hommattu vapaasti hengittävien katsomoon.

4 tykkäystä

Pari lippua hankittu.

6 tykkäystä

Muutama lippu ostettu, C-pääty oli jo melko täynnä :wink:

4 tykkäystä

Oma osuus hoidettu :ok_hand:

1 tykkäys

Lippu hankittu :+1:

1 tykkäys

2 x lippuja ostettuna.

2 tykkäystä

Lippu ostettu!

2 tykkäystä

Laskin just tuolta Meidän seura sivulta että virtuaalilipuiksi muunnettuna niitä on mennyt jo noin 619 kpl! :muscle: klo 18:25
(laskettu page 45 lähtien jossa alkoi näkymään noita virtuaalilippuja => page 56 ja muunnettu Meidän seura jäsenyyskortit = 2 kpl virtuaalilippuja)

IMHO loistava tulos ja vielä on aikaa.

1 tykkäys

Kolme lippua tuli myös ostettua.

1 tykkäys

2 lippua ostettu

1 tykkäys

Kaksi ostin itselle ja kaksi lahjaksi

1 tykkäys