Tapparan yleisömäärät 2022-23

Perkule sieltä tulee 2500 henkeä Porista jo perjantaina, jos ovat Tapparaa vastassa.

Muutama vuosi sitten oli Aamulehdessä juttu Tampereelle muuttaneiden kotipaikasta ja porilaisia oli monta tuhatta, joten potentiaalia on kyllä täyttää areenan vieraspäätyä.

1 tykkäys

Kyllä meille porilaisia mahtuu :smiley:

3 tykkäystä

Mistä katsomosta seurasit Hakametsän pelit B vai A? Itsellä menee suuntavaistot jo unohduksen puolelle Hakametsää miettiessä. Veikkaisin että A-katsomo oli se mieluisampi tässä kohden sinun kohdallasi. Itse katselin usein E-katsomosta tai B-katsomosta pelejä, joten minulle tuo nykyinen C-lohko on varsin miellyttävä tapa seurata pelejä. Nyt en kuitenkaan ole ihan varma muistanko suunnat oikein…

Ässät sieltä todennäkösesti on tulossa eli vastus ja pelipäivä ovat varmasti sellaiset, että ne ei selitä mahdollisesti vaatimatonta yleisömäärää. Nyt ollaan saatu väkeä hyvin runkosarjaan, toivottavasti sama porukka löytää tulevaisuudessa myös playoffsien ekalle kierrokselle.

Oikeastihan tästä eteenpäin jokainen peli vaikuttaa myös finaalien suoritukseen ja ovat sitä kautta jokainen tärkee. Samoin tämä eka kierros on myös taloudellisesti todella tärkee.

Nythän on fiksusti alettu hinnoitella noita alakatsomojen pitkän sivun huonoimman näkyvyyden paikkoja samalla hinnalla kuin yläkatsomon pitkän sivun paikkoja (eli 33 euroa/lippu). Olettaisin, että alarivitkin alkavat nyt mennä jo paremmin siis kaupaksi.

4 tykkäystä

Luojan kiitos ollaan myynnin suhteen vasta tiistaissa, eikä perjantai iltapäivässä. Uskon vakaasti, tai ainakin haluan uskoa, että Tappara-family aktivoituu ja alkaa täyttään mökkiä mitä lähemmäs ottelu tulee.

Oishan se nyt farssi jos olis 5,5k perjantaina poffeissa. Olkootkin eka peli ja vaikka se KooKoo, omaa joukkuetta sinne mennään kannustamaan.

5 tykkäystä

Koska on ollut puolivälierien pelissä nro1 edes tuon verran väkeä? :sweat_smile:
Malttia, malttia!

5 tykkäystä

Siinä avauspelit. 5500 menisi ihan keskiarvoon.

2022: 5067
2019: 5138
2018: 4809
2017: 7300 (Ilves-peli)
2016: 6276
2015: 5647
2014: 5150
2013: 4874

11 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Liput Tapparan peleihin 2022-23

Kyllä tämmöset tulee näkyy perheissä,että cmore otetaan aika herkästi auki ja jäädään kotio kattelee peliä.

Piti Espoontapulle vastata.

1 tykkäys

Koska on runkosarjan keskiarvo ollut 7600? Siihenhän tätä pitää verrata.

1 tykkäys

Tossua toisen eteen ja paikalle.

Itse tuotan oman osaamiseni heti perjantaille. Ja organisaatio tekee parhaansa. Yleisömäärä kasvaa ainoastaan teoilla, ei sanoilla.

7 tykkäystä

Juu, onhan se vähän niin, että jos itse parjaa, että yleisöä ei käy, niin vähintä mitä voi tehdä, niin on mennä itse paikalle. Ja jatkuvasti. Mielellään vielä kaverit mukaan.

Tappara on ainakin tehnyt asian eteen ihan riittävästi. Ei sitä oikein voi parjata.

Mitään massiivista yleisöryntäystä näihin ei yleensä ole ollut tässä vaiheessa. Eihän tässä edes tiedä kuka vastaan tulee. Vieraskannattajiakin lienee meinaan tulossa.

11 tykkäystä

Hyvät Tappara yhteisön jäsenet. En tiedä onko tämä oikea paikka laittaa tälläinen viesti, mutta nyt tulee.

Nyt on kevät, eli aika, mitä kaikki ovat odottaneet syksystä asti. Syksystä, joka oli Tapparan osalta tahmea, jolloin jokaisen pelin jälkeen selitys oli “keväällä sitten kulkee”.

Ensimmäisen kevään ottelun jälkeen voidaan sanoa, että todellakin kulkee.

Nyt on areenalla tarjolla se kaivattu kevät Tappara. Löytyy myös mm. kevät-Jori (voi jättää J:n pois), kevät-Vellu, kevät-Helkku ja kevät-Tapola. Siellä on kaikki. Pitkän runkosarjan jälkeen on enään vain loppuhetket jäljellä. Hienoja, kauan odotettuja pelejä!

(En ollut pettynyt ekan matsin yleisömäärään, mun mielestä oli jopa yllättävän hyvä. Nyt on kuitenkin tilanne että kaikki jotka änkee mahtuu halliin, myöhemmin saattaa olla toisinpäin)

30 tykkäystä

Ensimmäisen pelin seitsemän tonnia oli ihan jees, kun vastustajakin selvisi vasta päivää aikaisemmin ja osoittautui KooKooksi.

Tiistai on paha päivä ja sarjan asetelmat liian selkeät (ennen tätä iltaa), mutta huomisen katsomokartta näyttää luvalla sanoen surkealta.

Hyvä joukkue, jolla edellytykset mennä päätyyn asti. Tapolan toistaiseksi viimeinen työntö Tapparan hyväksi. Muistakaa, että kotipelejä välttämättä ole enää montaa jäljellä, jos mennäänkin lyhyellä kaavalla – oli se voitokas tai tappiollinen.

Nyt ei ole aika odotella mitään “paikallisfinaalia” , vaan vetää värit päälle lähteä hallille!

38 tykkäystä

Huomiseen peliin myyty joku vajaa 5000.
Ei näytä kovin hyvältä…

1 tykkäys

Ei näytä hyvältä vielä ei. Mielenkiinoista. Toki VRn junalakko ei asiaa myöskään helpota. Ainakin mulla on vielä lipunosto holdissa junien takia. Matka Helsinkiin on pitkä ja kivinen ilman junaa :smiley:

2 tykkäystä

Juuri näin! Tapolan toistaiseksi viimeisen Tapparakauden viimeisiä pelejä viedään. Nyt on aika lähteä areenaan sankoin joukoin.

Jos sinulla on jo lippu itsellesi hankittuna, laita viestiä parille kaverille “Ootko tulossa huomenna peliin?” Näin aina itse toimin ja yllättävän moni keksii aina lipun ostaa.

19 tykkäystä

Teinpä tämän ja saatiin +1 katsojamäärään. Kyllä jengi tähän aikaan vuodesta lähtee viimeistään jos joku kysyy. Tilaa on hyville paikoille edullisista kategorioista, eli nyt olisi hyvä päivä tehdä vähän sissimarkkinointia.

12 tykkäystä

Kun mietitään millainen ryhmä meillä on kasassa ja millaista tarinaa tässä voidaan rakentaa niin yksi asia mikä itseäni jaksaa hämmästyttää on se että jostain käsittämättömästä syystä Tappara-yhteisö liikkuu kevään peleihin sen mukaan mikä vastustaja siellä kentällä on. Sen verran ylpeyttä ja tukea pitäisi osoittaa seuralle ja joukkueelle että liput pistetään tässä kohtaa salkoon ja täytetään halli oli vastassa kuka tahansa.

Tuo on asia mihin seuran markkinoinnin ja johdon pitäisi laittaa kaikki effort - yhteisön liikkeelle saaminen omien puolesta. Peliin mennään katsomaan ja kannustamaan omia vastustajasta huolimatta ja tarina pitää kertoa sen mukaan. Ylisanoja ja ”historiallinen kevät”, ”Tapolan viimeinen näytös”, ”Tuplan metsästys” ja lisäksi kaikki ulkokiekkoilulliset asiat kehiin.

Naapurin menestymättömyys ei ole ainoa selitys. Kyllä rehellisesti vähän hävettää joukkueen puolesta jos tänään on joku häthätää 5000 katsojaa murskavoiton jäljiltä.

18 tykkäystä