Tapsu - Tapparan maskotti

Kyllä tää uus on parempi. Minä ainakin pelkäsin ihan helvetisti sitä vanhaa psykopaatin näköistä murhaajaa. Nyt sentään on vähän ihmismäisemmän näköinen. Vanha oli kuin joku frankkenstain.

1 tykkäys

Tämmöinen viikinki oli 90-luvulla…T-paita vielä tallessa…

17 tykkäystä

Nämä taisi olla jonkun ruotsalaisen suunnittelemia.

Hävisikö Tapsu hallista pelin alettua? Ei nyt kovin vakuuttava sisääntulo tältä Tapsu2.0

Samaa mietin kun ei näkyny sitten ollenkaan pelin aikana ihan ottelun alun jälkeen kun luisteli jäällä… En siti edelleenkään tykännyt edes kaukaa katsottuna.

3 tykkäystä

Liigan alun jännittämisen stressi oli lyönyt Tapsulle taudin päälle. Kokeili vielä siinä alkulämmittelyssä, mutta oli parempi jättää peli kesken.

18 tykkäystä

Ei oo vielä tässä vaiheessa kautta 60 minuutin kunnossa?

3 tykkäystä

Mulla on 110% varma keino stressin hoitoon: hapsut. Hapsut päähän ja johan taas lasketaan portaita pää edellä!

3 tykkäystä

Toi uus Tapsu on mun silmään kasarimallia, tukkakin mallia Hasselhoff. Olis ees jättänyt parturin väliin. Liityn vanhan Tapsun puolesta puhujiin. Oli selvästi parempi!

Tiedän yhden perheen lapset, joille uusi Tapsu tulee olemaan kova pettymys.

5 tykkäystä

Varmaan melko kovaa treenijumia luvassa.

1 tykkäys

Tapsun vanha ulkomuoto tulee takaisin, se puku on vaan korjuussa. :slight_smile:

39 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/Bn_NYshlAEa/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1s8d47auzop1q

Lisää videota uudesta Tapsusta.
Ei ole huomattu, että kohdassa 0:25 varjosta näkyy että Tapsu nostaa vaan yhtä painoa, vaikka ensin esitetään että Tapsu aikoo nostaa neljää painoa :smile:

9 tykkäystä

Jotkut täällä sanovat pysyvänsä poissa hallilta niin kauan kunnes peli alkaa olemaan iloisen luovaa. Minä olisin boikotissa tämän Tapsu-uudistuksen takia jos jonkun takia olisin, on tää uus Tapsu huomattavasti suurempi floppi kuin Tapparan runkosarjan alku. :roll_eyes: :joy:

4 tykkäystä

Annetaan Tapsullekin, samoin kuin Tapparallekin, muutama peli aikaa näyttää.
Voihan se olla että siellä on vielä jotain reenijumia Tapsullakin?

Uusi Tapsu on tuonut mukanaan häviämisen kulttuurin.

18 tykkäystä

Kyllä on joukkue hukassa kun ei ole vanha Tapsu johtamassa joukkoja edestä ja muuttamalla pelin kulkua huikeilla yksilösuorituksilla.

6 tykkäystä

Pudostussarja

Saadaankohan jo tuohon vanha Tapsu takaisin? Epäilen.

Mä edelleen kummastelen, miksi korjausprojekti (jos siitä oikeasti on kyse) piti ajoittaa kauden alkuun eikä kesätauolle. Liekö puku sitten hajonnut lopullisesti Tampere Cupissa tai CHL:ssä.

1 tykkäys

Itse taas ihmettelen miten tarkan markan Mikiltä on muka saatu vihreää valoa varatapsun hankintaan.

1 tykkäys