Telia TV: Sovellukset ja tilausvideopalvelu (vanha)

@MK80 kokeilepas vaihtaa televisioon toiselle hdmi-paikalle.

Kuulostaa framerate-ongelmalta. Telian lähetys on 50hz/FPS, mutta tietokone saattaa tuupata jotain muuta televisiolle, esim 60Hz.

2 tykkäystä

Olen katsonut Telia teeveetä PC:llä. Kun yritin tilata Telia Tv:tä App Storesta (eli haluaisin katsoa pelejä Applen koneella), niin tuli ilmoitus, että sinulla on jo Telian tili, eikä antanut mahdollisuutta tilaukseen App Storesta.

Onko @teliapartio mahdollista, että tällainen herjaus tulee vai teenköhän jotain väärin?

Televisiosta kannattaa kytkeä myös kaikki “kuvanparannusominaisuudet” pois päältä, jos mahdollista (pelimoodi tai vastaava päälle, kun tietokoneelta syötetään kuvaa).

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Applen koneelle ei ole tuota sovellusta edes olemassa, vain WIN10 koneelle. Itsellä Mac ja joutunut selaimen kautta katsomaan.

Aivan totta, minähän en edes tiennyt mikä Apple Tv oikeastaan on (kaverin koneesta kysymys).

No, kysyn sitten sinulta Jussi, että miten katsot Teliaa Macin selaimen kautta? Oletko joutunut imuroimaan jonkun sovelluksen?

Joo tosiaan jos kyseessä tämä viimeisin versio Apple TV:stä, niin siihen pitäisi olla sovellus. Minulla vanha versio, siihen ei saa. Tämähän ei ole tietokone, vaan Chromecastin tyylinen lisälaite telkkariin.

Itse katson pelit iPadin kautta Telia sovelluksella, jonka sitten peilaan Apple TV:n kautta telkkariin. Ei ole ollut mitään ongelmia koko kaudella. Jos katson peliä tietokoneella (MacBook Pro), pitää siinä käyttää Chromen selainta. Safari ei toimi. Siihen piti joku lisäosa asentaa, että se toimii. Olen ehkä yhden tai kaksi peliä katsonut koneella selaimen kautta.

Kiitos, täytyy yrittää. Googlasin ohjeita Macille ja vastaan tuli ohje Apple Tv:lle, joka onkin Chromecastin tapainen lisäpalikka, mitä en muistanut/tajunnut.

1 tykkäys

Kiva tietää kellonaika mihin mennessä ilmestyy, mutta nyt kiinnostaisi vielä tietää päivämäärä. Kenties vielä tällä kaudella?

9 tykkäystä

Olisi kiva saada tietää miksi näin pääsi käymään. Voinko tulevaisuudessa luottaa siihen, että pelin voi katsoa jälkikäteen, jos en suorana ehdi peliä katsoa?

Täällä on useaan otteeseen puhuttu korvauksista, jos häiriöitä on live lähetyksessä. Mielestäni ongelma on yhtä paha katsojan kannalta, jos tallennetta ei ole saatavilla ottelun jälkeen.

1 tykkäys

Kauan peli kestikään eilen? Vajaa 4h? Onko tässä joku “ajaminen” tuonne kirjastoon, koska liigakanava lukee klo13 Tappara-HPK.

Ja hauskinta tässä on se että kirjastosta löytyy kaksi “Jos pelataan: Tappara-Lukko” tallennetta. Tallenteet sisältävät 4 tuntia ja 30 minuuttia taukomusiikkia. :slight_smile:

1 tykkäys

Pelihän on tuolla kirjastossa jo, mutta ei siinä itse peliä ole. Vaan pelkkää taustagrafiikkaa koko jakso.

Itse olin tähän iltapäivään budjetoinut sopivasti katsovani matsin uudestaan. Mutta ei kai sitten.

1 tykkäys

Minulla ei ole peli kirjastossa. Ainakin jos menen Kirjasto → Tappara → Viimeksi tulleet, niin ei löydy kuin kaksi peliä HPK:ta vastaan eli Game 1 & 2.

1 tykkäys

Juu pelkkä mainos pyöri täälläkin. Vahvaa suorittamista Telialta jälleen :slight_smile:

1 tykkäys

Liiga-kirjastosta löytyy tämä Tappara-HPK, joka sisältää noin neljä tuntia Telian hissimusiikkia.

Niin näkyy. Minä tosiaan kokeilin tuota lähetystä “livenä” kun se näkyi alkaneen klo13. Tosiaan peliä ei silloinkaan näkynyt, vaan tunnari ja kuva pyöri.

Vaikuttaisi kovasti, että jotain siellä on yritetty ainakin.

1 tykkäys

On varmaan tiedossa, että tallenne ei ole vieläkään katsottavissa?

Ja miksi tuo Tappara-HPK peli on keskiviikkona 10.4.? 4 tuntia taustamusiikkia ja taustagrafiikkaa näkyy mullakin.

2 tykkäystä