No periaatteessa ei oo mitään spoileria tai jos on niin on saanut hyvin vältellä walking deadin uutisia/ juttuja ympäri nettiä. On kuitenkin aika isolla voluumilla kirjotettu tuosta asiasta jo ennen tuota viimeisintä jaksoa.
No minä luin täältä nyt ensimmäisen kerran.
Edit: siis oikeasti.
Siinä tapauksessa pitää varmaa poistaa koko viesti tai heittää spoileriksi ?
@Kilo yritin laittaa puhelimella sen spoileriksi siis koko viestin, mutta se ei tee sitä.
En ota kantaa tai tee linjauksia, mutta saattaahan tuo jotain haitata.
Maalaa teksti, paina ratasta, spoileroi.
Noin niinku yleispätevänä vinkkinä, vähän jotain infoa kannattaa laittaa, mitä spoilerin takaa löytyy.
Koska tällainen epämääräinen spoileri vain houkuttelee katsomaan. En tiedä, onko spoileritageista oikeasti mitään hyötyä, koska niitä haluaa painaa pakonomaisesti, mutta ainakin vastuu on siirretty lukijalle. Enempää en tässä ketjussa asiaa pui.
Puhelimella täys mahdottomuus kun luurin omat “leiklaa, liitä, kopioi” valinnat tulee noiden päälle.
Olen muutaman jakson satunnaisesti katsonut sieltä täältä, joten varsinainen juonikuvio ei ole auennut. Mistä näkisin ko. sarjan alusta asti, ja onko yhtä koukuttava, kuin Game Of Thrones?
Viaplay ja mun mielestä vähän tökkii uusimmissa kausissa. Vähän jankkaamista, mut ihan katsottava kuitenkin.
Sarjan alkuaikoja ainakin kannattaa katsoa. The Walking Dead oli hieno sarja ensimmäisillä kausillaan. Mutta jossain vaiheessa matkan varrella laatu hieman laski. Moni alkuaikojen fani on jättänyt sarjan, koska sarja ei enää viimeisillä kausillaan ole “sama” kuin se oli alkuun. Jotain sarjan luonteesta on kadonnut ja mukaan on kertynyt hieman saippuaoopperan piirteitä ja toisaalta itseään toistavuutta. Siellä on kuitenkin loistavia jaksoja helminä myös myöhäisemmillä tuotantokausilla.
Itse jaksoin 8. tuotantokauden loppuun asti aktiivisemmin seurailla ennen taukoa. Kyllä tuota silti edelleen tulee jollain aktiivisuudella seurattua. Koko ajan kuitenkin on itselläni fiilis, että jotain enemmän tältä sarjalta toivoisi
Tuli jatkettua Fear The Walking Dead sarjaa. Olin aiemmin joskus katsonut toisen kauden puolen välin yli ja jatkoin siitä sitten. Ihan hyvältä sarjalta on vaikuttanut.
Mitä mieltä muut ovat kyseisestä sarjasta? Pitääkö tasonsa myös jatkossa?
Oon katsonut kahdesti walking deadin kahdeksanteen kauteen asti. Ekalla kerralla sitä ei enempää ollutkaan ja toisella kerralla meni jotenkin maku siinä kohtaa, kun tuntui, että sarja lähinnä toistaa itseään. No nyt ollut selkävaivasena aikaa, niin ajattelin katsoa ne loput 3 tuotantokautta vaikka väkisin. Tämä sen takia, että oli tullut kolme spinoff sarjaa ja ajattelin, että pakko ensin katsoa tämä perus sarja loppuun.
Kysymys siis, että onko kukaan katsonut näitä uusia spinoff sarjoja? Onko ne hyviä, vai onko täyttä ajanhukkaa?
Tuskin lähellekään maailman parasta spinoff sarjaa. Melrose Place vie voiton
Itse olen katsonut ekan kauden Dead City:stä ja pari jaksoa The Ones Who Live sarjasta. Ihan viihdyttäviä omaan makuun. Toki ei lähellekään alkuperäisen tasoa, mutta omasta mielestäni kannattaa kyllä katsoa.
Dead City on enemmän toimintaa ja Ones Who Live menee sitten Rick / Michonne tarinan romanttiselle puolelle. Siinäkin on toki tuttua Walking Dead juttua, mutta hieman eri tyylisiä ovat.
Rickin sarja omaan makuun todella tylsä. Dead City ihan jees ja Darylin sarja mielestäni selkeästi paras.