Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä

Entäs New Jersey? :thinking:

2 tykkäystä

Joo, kyllähän sekin kuulu listaan. @Treppu sai viis oikein, ja nuo pari puuttuvaa paljastuu tuolta spoiler-tagin alta.

1 tykkäys

NHL tietovisa.
Oma tulos 8/12

3 tykkäystä

Ihan arvailuksi meni. 5/12.

6/12. Sixty-fifty veikkaukset kaikki pieleen.

7/12. Eliminointimenettely toimi aika hyvin. Jos olisi tarvinnut itse nimetä, niin yhden olisin saanut oikein ja senkin arvaamalla.

2 tykkäystä

9/12. Melkeinpä kaikki vastaukset vuosilukujen perusteella.

2 tykkäystä

9/12 huolimattomuus virheitä…

Tarjosi varmaan kahdeksaan kysymykseen vastaukseksi Ron Hextallia.
Silti vaan 6/12

Sama kauheella munkilla

Reisille meni :man_shrugging: 5/12

Jaettu “pohjatulos”, hei! (Minun kanssani.) Joitain vaihtoehtoja tuossa visassa pystyi sulkemaan pois. Joku pelaaja ja ajankohta eivät mitenkään voineet täsmätä. Paljon piti sitten arvailla kahdesta tai kolmesta vaihtoehdosta, ja useimmiten se meni väärin. Mutta ihan hyvä tulokseni oli, kun ottaa huomioon, miten vähän olen NHL:ää seurannut.

2 tykkäystä

10/12. Pari varmaa tietoo.

2 tykkäystä

11/12, mutta ei voi henkseleitä paukutella, vain muutama oikea tieto, suurin osa päättelemällä/pois sulkemalla ja muutama ihan säkällä.

1 tykkäys

7/14

2 tykkäystä

Montako sait oikein?

  • 14
  • 12-13
  • 10-11
  • 8-9
  • 6-7
  • 4-5
  • 2-3
  • 0-1

0 voters

1 tykkäys

Mutulla mentiin ja hyvältä tuntui, ehdin jo miettimään että nyt lotto sisään, mutta jumankauta viimeinen meni väärin… harvemmin 13/14 -tulos harmittaa, mutta nyt.

1 tykkäys

Tämä oli oikeasti helppo.

5 tykkäystä

Tämä oli niin helppo, että sain yhden helpon väärin, kun aloin epäilemään itseäni. Siksi vain 13.

4 tykkäystä

Juu eipä tuossa ollut edes yhtä kompaa. Eli siis vinkki: Kaikki ovat juuri niitä, mitä ajatteletkin niiden olevan.

1 tykkäys