Tomáš Záborský

Etelä-Saimaa kyllä rakentaa nyt melkoista Ironmania.
Kuusi viikkoa pelattu murtuneella nilkalla, eikä edes itse ole huomannut moista. En usko.

Tapahtui sitten viime kaudella tai edellisellä.

8 tykkäystä

Kyllähän siellä nilkassa on hyvinkin voinut olla hiusmurtuma. Käsittääkseni ne eivät aina edes näy röntgenissä, varsinkaan heti tuoreeltaan. Korjatkoot joku lääketieteen asiantuntija tämän jos parempaa tietoa…

Ei välttämättä näy, mutta on se niin tanan kipee. Tiedän, on ollut. Ei tee kyllä mieli tehdä yhtään mitään.

2 tykkäystä

Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin kyllä hiusmurtuman huomaa ihan päivittäisessä tekemisessä.
Minulla oli aikanaan veneluussa hiusmurtuma. Joo, pystyin pelaamaan piikin avulla. Ei muuten jäänyt itseltäni huomaamatta tuo.

9 tykkäystä

Jos vaiva ei tunnu, eikä haittaa töitten tekemistä, niin ei se silloin ole vaiva.
Eikös Zaborskyn ongelma ollu enemmänkin Rautakorven tylsät reenit, kuin tuo vamma.

3 tykkäystä

Jos ei itse ole edes huomannut tuota murtumaa, niin sittenhän asialla ei ole ollut mitään merkitystä. Pahus kun joku meni murtumasta Zabolle kertomaan. Toivottavasti nyt ei sitten ala sitä liikaa miettimään. Miksiköhän tämäkin juttu piti kertoa.

2 tykkäystä

Väitän että jos nilkka on kunnolla murtunut, niin sillä ei todellakaan pelata jääkiekkoa. Tai kävellä. On ollut itsellä murtunut nilkka.

Mutta siis loukkaantuminen oli viime kaudella ja sitä itsekin yrittänyt kertoa kaiken Zaboon kohdistuvan kritiikin liepeillä. Ei ollut täydessä kunnossa.

Mitä taas tulee tuohon, että Lehterän treeneissä on kivaa, niin siitä on varmaan eri pelaajilla eri mielipiteitä. Että ihan pelkkää kivaa se Lehterän alaisuudessa toimiminen ei kaikille varmaan ole.

Juu.
Nilkka on itselläkin mennyt rikki ja käveleminen oli tuskaa, luistelua en kokeillut mutta astuminen onnistui.

Nyt olisi taas kiva tietää mitä oikeasti on sanottu ja paljonko on ollut värikynää.:thinking:

Johan nuo Zabon kommentit saattavat hänet itsensäkin ja Tapparan outoon valoon.:flushed:

1 tykkäys

Ei Tapparan vaan itsensä, miettikää nyt. Vuodesta toiseen mitalipeleissä ja Saipa ei. Kumpi joukkue keskittyy oikeisiin asioihin treeneissä? Jos ei kova sitoutuminen maistu niin kyynel. Kyllä noilla liksoilla maistuis vähän ■■■■■■■■■■■■■■■■ reeni.

3 tykkäystä

Ylipäänsä jos nilkka murtuu kunnolla, niin sen kyllä huomaa.

Zaborsky toki ite sano mulle kaudella että se kipu rupes vähitellen lisääntyy.

1 tykkäys

Joo ja siis kunnolla murtunut nilkka myös turpoaa.

1 tykkäys

Mä ostan tuon minkä @Oijennus tuolla tarjosi jo aiemmin.

3 tykkäystä

Ei ollutkaan puudutus, tarkistin viestit.

1 tykkäys

Noihin sääri- ja pohjeluumurtumiin liittyy usein syndesmoosi ja sitä on hyvin vaikea havaita sekä tietää aina melko pitkää huiliaikaa. Se ei välttämättä näy edes magneettikuvissa. Kyseessä on sääri- ja pohjeluun välisen ligamentin vaurioituminen

Perhana kun tämä ei ole mun alaa niin pitää kysyä.
Ylempänä oli puhetta nilkasta.
Kuinka kaukana nilkasta tässä ollaan?

Jotenkin kuvittelisi, että toimittaja on vähän lisännyt väriä ja tiedossa on ollut, että nilkka
on helvetin kipeä, ottanut osumaa, jollain tavalla hajalla, mutta ei ole sitten vaan havaittu että on juurikin murtunut.

Onnistuin intissä koheltamaan hiusmurtuman jalkapöytään ja kyllä se aika saakelin kipeä oli. Kyllä sillä käveli, mutta juokseminen ei tullut mieleen.

1 tykkäys

Nilkassa koko ajan, malleukset ovat nilkkaa l. nilkkahaarukka josta koko nilkan suurin liike tulee.

1 tykkäys

Tiedossa oli viime kaudella jo, että kipujen kanssa pelasi ja leikkaushoito oli muistaakseni yksi vaihtoehto.

Nyt kun on itse julkaissut, niin tieto on julkista.

Zaborsky oli viime kauden alussa kyllä kova, ennen ongelmiaan. Ei käy kiistäminen, että ilmeisesti näiden ongelmien jälkeen oltiin kaukana tuosta alkukauden menosta.

Kiva, että nyt on myös hauskaa harjoituksissa.

1 tykkäys