Paitojen värit tekee pelistä kyllä vaikeaa seurattavaa. Tai sitten mun silmissä vikaa.
Bäcksin otteet kyllä pelotti etukäteen. Hyvä alku.
Se 46s on kait tässäkin aika lähellä, sama kuin viime kaudella.
Kyllä Ruusulla likemmäs 10 ainakin on.
Jasu pois ylivoimasta, Karhunen vähintään hankittava maaliin ja joku hillitön pelimies (Enlund) hankittava kun ei ole hyökkäyksessä leveyttä eikä maalintekijöitä? Onko nää paljon kuullut fraasit ajankohtaisia eilisen ja tämän päivän perusteella? ![]()
Jaa… No ei ainakaan Liigan sivujen mukaan…
Ei nyt liikaa analysoida. Treeniä tää vaan on, mutta kyllä mä Tapparan ilmeestä pidän. Maalit on ollut pikkasen halpoja, kun Ruusu ei oikein saa ekaa haltuun.
Pakit ovat olleet kaikki hyviä, mutta erityisesti Tuukka ja Kemmu. Jalka kulkee ja hyviä avauksia, myös itse tuoden ylös.
Huomaa kyllä kuinka huonot välit Puistolalla ja Rautakorvella on, kun kumpikin katselee vain peliä vaihtoaitiossa. Minkään valtakunnan syleilyä tai kädestä pitämistä ei havaittavissa.
Tsot tsot. Nyt pelataan Decens Cupin finaalia!
Boxin kautta lieni vain 10sek. Luulin ensin että isompi, mutta olikin vaan nopeasorminen kaveri tämä paikanpäältä raportoiva @Kujamaki
Ihan hyvä erä meiltä, vaikka välillä Hifk näennäisesti painostikin. Hyvin on
ainakin nuoret aloittaneet ottelun. Moilanen antanut jo pari pommia…ihan hyvä.
Luodolla on kyllä ekan erän perusteella luisteluun tullut jerkkua lisää.
Oli tuossa paljon hyvää. Ihan kohtuu aktiivista painetta, ja jatkopainetta annettiin. Ei mitään 0-5-träppiä. Kiekolliseen peliin laatua lisää.
Ja mihin nyt mahdat viitata vai pelkkä satiiri?
Juu no ei tosiaan mikään decent cup mut tyhjää parempi ![]()
Live is Live… Juu nou
Aina on joku nopeampi. Esim. Barkov saattoi tietää 15 sekuntia ennen maalin syntyä, että kohta tulee maali ja oli sen verran muita edellä. Ja livenä hommat näkee niin nopeasti kuin ehtii rekisteröidä. Sitten on aina radio, joka on käsittääkseni suora sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuituja pitkin katsoessa viiveeseen vaikuttaa moni asia. Eli jos reaaliaikaisuutta haluaa, siihen on monia vaihtoehtoja.
Tässä seurannassa tärkeintä ei ole se, kuka on nopein tai kuka saa nopeiten tietää. Tärkeintä on, että ollaan kaikki yhteisesti sovitulla sivulla, eikä tänne vuoda tietoa liian nopeasti. Se vie vähän pohjaa seurannalta.
Jos nyt sellaisen näkee jostain ristallipallosta, että Tappara on tällä kaudella mestari, sen voi spoilata. Vaikka sitten silloin huhtikuussa. Olen käsityksessä, että sen saisi kertoa etukäteen.
Jotenkin haluan että Zabo vielä iskee. Sit on kaikki mitä treenipeliltä haluaa kasassa.
On suorastaan joukkueena tehtävä töitä sen eteen että Bäck, Zabo ja Malinen purevat IFKiä
![]()
Mites meidän Kukkonen?