Turnausseuranta: Jääkiekon MM-kisat 2017, 05.05.-21.05.2017

Slovakia - Tanska pyörii hyvin youtubessa, mutta Sveitsi - Ranska vaan lataa ja lataa. Ja toki tuo lataava peli enemmän kiinnostaisi.

Dahm löi portit kiinni.

God Dahm!

Ei herranjumala mikä pällijäähy Hudacekille. Lassen on vetämässä viivalta, niin tää lyö tomipekkalamaisella heijarilla kaverin mailan poikki.

Tuo Stormhan vaikuttaa pelimieheltä.

Hardt 1-0, nyt pyöri hienosti.

Sveitsin palkat mainittu 100. kerran tänään.

1 tykkäys

On se pelimies, täydellinen rystylätty maaliin. Pellimiehen merkki.

Hascak hassaa tyhjän maalin.

Sveitsi on ollut mun silmääni parempi, mutta:

• viimeinen terävyys puuttuu
  • yv ei toimi
  • turhaa kikkailua
  • Ranska johtaa.

@peterra, @Virvelia_kainaloon ja kumppanit - siirsin täältä nipun asiallista analyysiä varsinaiseen kisaketjuun, letkeää chattia pilaamasta.

3 tykkäystä

Tulikin vähän syyllinen olo, kun kirjoitti asiaankuulumattomia.

On toikin muuten melkopuoleista, mietin, että Slovakia-Tanska on lähtökohtaisesti nykyään MM-tasolla tai best on best täysin ympäripyöreä matsi, kun vielä kymmenen vuotta sitten, eli ihan just hetki sitten Tanskan voitto olisi ollut todellinen sensaatio.

2 tykkäystä

Itse katselin Sveitsi - Ranska peliä ja minulla ainakin toimi ihan moitteettomasti Youtuben streemi.

@Kilo Ihmettelin samaa, että oikein Ranskalla iltaottelu ja missä kaikki ranskalaiset ovat, kun ainakin kaikki hallin alaosat huutavat tyhjyyttään.Ranskalaisilla maha täynnä Suomi-voiton jälkeen.

Yleensä näissä Pariisin peleissä kameran puoleinen laitakatsomo on aivan tyhjillään ja väki on enemmän kameran vastakkaisella puolella. Tämä selviää niissä kuvissa, missä näytetään yleiskuvaa hallista.

Mun sisäinen foliohattuni sanoo, että ihmiset on ohjattu sinne, että näyttää televisiossa paremmalta ja täydemmältä.

En tosin tässä nimenomaisessa matsissa katsonut katsomojakaumaa.

Eikös se näyttäis paremmalta että olisi joka katsomossa ihmisiä? Vaikka joka toisella rivillä ois niin näyttäis suht täydelt.

Sveitsi 1-1.

2-0 Tanska

Tanska 2-0

Siellä Sveitti ja Ronski turhailee huippupaikkoja kuin Patrik Laine konsanaan. Kyllä sieltä maalikin saatiin. Sveitti 2-1.

Voi olla. Tai sitten sillain, että joka toinen penkki on käytössä. Ja riveittäin olisi yhden paikan heitto niin, että catsomoon tulisi “shakkikuvio” katsojista.

Praplan teki Jukit. Kahteen vaihtoon kaks maalia ja tappioasema käännetty johdoks.