Lasse Kukkonen on kaikkien aikojen tärkein pelaaja Suomen Maajoukkueessa. Vaikka olisi jalka poikki, niin olisi pukeutuneena. hah hah
20 minsaa tehokasta aikaa kaivaa bingoon ruutuja. Paras rivi on yhden päässä, mutta ilmaveivin mahdollisuudet on tällä hetkellä melko alhaiset.
Grande catastrophe on lähempänä, mutta siihen pitäisi jollain tapaa saada kylkeen jääkiekko 2.0.
Ei ole näkynyt. Kai mä oon vielä liiaksi Mestaruussaunan höyryissä.
Toki hieman tuossa ekan erän aikana jouduin jo kyseenalaistamaan tekemisiäni, että miksi käytän vapaa-aikaani tällaisen katsomiseen…[quote=“JoKaGO, post:2658, topic:5639, full:true”]
Minua itkettää!
[/quote]
Jos ei naurattais, niin saattais itkettääkin. Mut ei tää oo niin vakavaa. Seurataan joukkueen esimerkkiä, joka vaan pellailee menemään. Turha fanienkaan on ressiä ottaa
Veikko Torkkeli kehiin
Kyllä Topi toimittaa, älä huoli.
Topi on tainnu olla villassa? : )
Ootko huomannut pystyykö Kukkonen itse kävelemään penkille vai talutetaanko se?
Topilta voidaan nähdä samassa vaihdossa
- jääkiekko 2.0
- vuoden mittainen vaihto
- ilmaveivi
- Jaakolan bravuuri
- häikäisevä suoritus ja
- grande catastrophe.
Että siltä osin olen rauhallisin mielin.
Harmittaa, kun ajoi sen partansa
Vaikeeta menoa kertakaikkiaan
.
Ennakolta heikompaa vastaan ei pystytä hallitseen peliä ja kovempia maita vastaan ei kantti kestä loppuun asti.
Ei vaan nää mitään positiivista tässä joukkueessa ei sitten millään vaikka haluaisi.
Toki se kahdeksas peli sitten kaiken kertoo JOS sinne päästään mutta sekin on niin kaukana tällä pelillä.
Ja lopuksi pakko ottaa kantaa tohon Mertarantaan ihan vaan lyhyesti että saisiko hänelle jonkun asiantuntijan sinne koppiin kaveriksi.
Ei havaintoa moisesta katastrooffista
Tollasiahan se veti pleijareissakin. ![]()
Huolestuttavinta on ollut läpi turnauksen tähän peliin asti, että kontrollilähdöistä ei päästä ollenkaan puhkomaan hyökkäyssinistä syötöillä tai kuljetuksilla. Jopa Sloveniaa vastaan dumpataan pakon sanelemana kiekkoa päätyyn orjallisesti ja lähdetään pyörimään laidoille. Vaarallisimmat maalipaikat syntyvät oikeastaan keskialueen riistoista ja nopeasta pelin kääntämisestä.
Mutta onhan tuo materiaali heikko tämän tason turnaukseen. Vaikka kuinka pyörittelisi paperilla ukkoja ketjusta tai roolista toiseen, niin…
Nyt 100e tasuria liveen ja huomenna nauraen pankkiin.
No kyllä Leijonat on tätä peliä hallinnut selvästi. Toki puristusta on ja ei tämä nyt mitään vakuuttavaa tekemistä ole.
Tami kertoi, että Renen vika kun ei saada maaleja. Juu elikkäs.
Nyt ei muutaku pitkää päätyyn ja kilpikonnaa…
Siellä vedetään jo unia katsomossa!
On tässä jatkoa ajatellen se hyvä puoli, että yhteenkään tulevaan peliin ei lähdetä ennakkosuosikin paineet niskassa…
Maksatko sää sen rahan sitten jossei osu?