Turnausseuranta: Jääkiekon MM-kisat 2017, 05.05.-21.05.2017

Köyhän mainoslähetys tulee näemmä yhtä viiveellä kuin Ruudun striimi.

Mulla ei ole mitään tunnelatausta tähän matsiin, mutta onhan Suomella lähes jokaisella tontilla kaverin vastaavaa parempi pelaaja. Tylyin esimerkki vaikkapa kakkosketjun vasen laita, toisella Tapparan paras maalintekijä, toisen kaveri ei mahtunut Tapparaan.

1 tykkäys

Mä veikkaan, että Linglet tekee pussukan. Tasainen vääntö on luvassa.

7-8 jatkoajan jälkeen Belarukselle. Juhis tekee 3 ja Pihlström sekä Hännikäinen 2. Linglet tekee 3. Suomella käy kaikki molarit maalissa ja Vesa Rantanen kehuu huomenna peliä, kun ei ollu inhottavaa träppiä ja turhaa puolustamista.

Kohta se alkaa: Saukkosen selostus. :sunglasses:

5 tykkäystä

Ja siis itse veikkaan, että Suomi on pelillisesti ihan ylivoimainen, niin kuin aina jotain Valko-Venäjää vastaan (kyllä, oli myös siinä yhdessä “lopun alkua”-pelissä).

Studiossa kerrottiin, että Kanada ja Ruotsi on hyviä ja Suomi voittanut kahdeksan yhdeksästä V-V:ää vastaan. Ei muuta. Onhan tää produktio ihan ala-arvoista. Onneks ei sentään tarvi kuunnella Mertsiä.

1-4 valko-Venäjälle

Ai että, Saukkonen… mmmm… mitään ei mee ohi!

2 tykkäystä

Täysin samaa mieltä!

Pitkästä aikaa. Mika “Ja sittennnn… pelikatko :dizzy_face:” Saukkonen.

2 tykkäystä

Pelin jälkeenkin kerkii lenkille

Kerkee kerkee, mutta ei oikeastaan peli kiinnosta yhtään. Mulla on ähky.

2 tykkäystä

Oliko se Ohtamaa, kun peruutti äsken päätylaitaan?

Ulkomailla oleskelevat (ja Saukkosen selostukseen kyllästyneet): “IIHF World Championships” hakuun Youtubeen ja sieltä löytyy kisojen virallinen striimi. Jollei lähde toimimaan, pitää maata vaihtaa VPN:n kautta.

Kunnon karnevaalit!

On nuo aika keiloja nuo punaiset.

No joo no joo. Lähinnä peilaan historiaan, että nää ekat pelit on menty aika “pitsiturnaus” meiningillä :smiley:

-1c Heinekenia

2 tykkäystä

Aho 1-0 . Torille

Aho 1-0

1 tykkäys