1-1 hieno!
Kun et käytä omaa momentumia niin… vai miten se menee…
Kovasti Joona Luodosta tv-selostaja toteaa aina “Lekin kasvatteja”… Tapparassa on kuitenkin pelannut Eliteprospectin mukaan ainakin C-junnuista lähtien. Vähän särähtää korvaan. ![]()
Taidettiin täällä leimata jargoniksi. Mutta niinhän se varsinkin Leijonilla tuntuu menevän. Toki kun itse ei koskaan tee paikoista maaleja niin se on myös välttämätöntä. ![]()
Jos et tee maalia, niin ketjukaveri toivottavasti tekee.
Kävin jääkaapilla. . Laittoiko Jukka vaakanaisen jo maaliin?
Tee paikoista maali, mutta en tiä kuin hyvin toi amalgaami kestää…
Ruotsinkin maali meni omista sisään. Kolmas tässä turneessa. Joko blokataan kunnolla tai ei ollenkaan.
Vähän on Ruotsille siirtynyt pelin hallinta.
Ruotsin kapteeni näyttää esimerkkiä aloitusympyrässä. Ihme tönimistä.
Toista erää jäljellä 3.1415926…
#matikkaläppä
Nojoo, mutta eihän tätä elämää voi niin elää. Voihan sitä auton allekin jäädä kotoo lähtiessä kuka tahansa.
Ja kyllä se järki päähän mahtuu uran jälkeenkin vaikka polvi ei kestäisikään huippu-urheilua. Sillon pitää takoa kun on kuumaa.
Valivalivali. ja ainiin, Ruotsin erä tää toka
Jos pystyt jo nyt sanoon että Räsänen tekee miljoonia jääkiekkoa pelaten, niin HYVÄ. Minä en pysty sanoon.
Ja aika moni tuon polun on käynyt läpi. Ei kaikki elä Theon hokielämää vaikka rauta kuuma ja olut kylmä.
Mutta eteenpäin.
En pysty sanoon. Mutta en minä nytkään toista ammattia ala opiskelemaan sen takia jos joskus ei ole oman alan töitä.
Juu, mennään eteenpäin.
Ruotsi 2-1 johtoon.
Four passes break any defence.
Kaunis maali, eikä toi Nylanderkaan oo pahannäköinen.
Kellään tietoa, montako miniMickeä pappa Nylander siittänyt? Tuntuu että näitä on ollut jo 15vuotta nuorten kisoissa.