Turnausseuranta: Karjala-turnaus 8.-11.11.2018

Kyllä. Hieno kasvutarina. Ei Suomella ole varaa hukata lupaavia pelaajia, maalivahtejakaan.

2 tykkäystä

Voi olla. Kuitenkin silloin, kun Sinuhe Wallinheimostakin taidettiin maksaa tyyliin puoli miljoonaa, olisi ainakin Vehviläisen perään kyselty tosissaan.

Hän itse ja Kärpät-valmennus tehnyt hyvää työtä. Tietysti hyvää työtä tehty aiemminkin, mutta pieni laskusuhdanne oli päällä ennen Kärppiä.

Kyllähän pieni on aika lievä ilmaus? Oikeutetusti tuli syrjäytetyksi Kähkösen toimesta junnukisoissa ja sen jälkeen JYP:ssä sivuraiteelle ja Sportiin, kyllä silloin näytti, ettei urasta kovin hohdokasta tule. Totta kai itse tehnyt työt Kärppien jeesaamana.

Eronen ja 2-0

Kaunista! 2-0 takatolpalta tyhjiin, Eronen.

Teemu “Kivihalme” Eronen.

4 tykkäystä

Oho, hupsista :joy:

Syytän huomion varastanutta vauvaserkkua sylissä. :grin:

1 tykkäys

Keskity, mies! Meinaan, Suomi ja Ruotsi pelaavat usein, mutta tuo vauva, se on ihan kohta armeijaiässä. Ne kasvavat niin saa… nopeasti!

1 tykkäys

Ehkä. Kärpissä nähtiin kuitenkin toisin. Noin muutenkaan ei parikymppisten pelaajien ja ihmisten suhteen kannattaisi välttämättä kovin kovia tuomioita jakaa uran suhteen. Kehitystä voi tapahtua pelaajana ja ihmisenä. Potentiaalihan Vehviläisellä on ollut iso.

Rajansa on kuitenkin Veinilläkin… Ei nyt päästetä Ruotsia liikaa kokeilemaan.

Kyllä, kyllä. Mutta melko kovassa luisussa ura oli ainakin omasta mielestä ennen Kärppiä. Tosiaan vaikeaa urakehitystä arvioida noin nuorella miehellä. No, onneksi näin.

1 tykkäys

Manninen veti logoon Härski-Hartikaisen syötöstä.

Hartikainen - Manninen. Hienoa!!

Veiniläinen poimii marjoja.

Jore saarnaa. Hyvää puhetta.

3 tykkäystä

Kyllä on Ruotsi todella aseeton ollut, vai pitäskö kääntää siten, että aseettomaks on Suomi Ruotsin tehnyt. Kokematon joukkuehan Ruotsilla lienee mukana

Suomi vie Ruotsi vikisee.

1 tykkäys

eikös toi oo ihan selkee 5+20? toisena tilanteeseen ja pelkästään päähän.

2 tykkäystä

Aijaijai. Toivottavasti ei käynyt Emil Larssonia pahasti. Vahinkohan tuo oli, jäähy meni ihan oikein… vai menikö kuitenkaan? Mä kyllä odotin 5+20