Turnausseuranta: Karjala-turnaus 8.-11.11.2018

Jos näin taukoviikolla muistelisi vaihteeksi Tapparaa niin muistan aika hyvin tuon Venäjän rakenteen, jolla Tappara yritti viime kaudella pelata.

Yksi pitkä syöttö omasta päästä siniviivalle laiturille, joka palauttaa sen heti takaisin sinne, mistä se tuli ja siitä kolmea kaistaa suoraan alueelle.

Näyttää helpolta ja kauniilta, mutta Tappara ei saanut tuota toimimaan mitenkään päin. Vaatii vissiin pelaajilta jonkin verran :smiley:

Nää huippumoket on ykkösenä tai kakkosena ison veden takana.

Tämä on oikeasti hyvä pointti ja kertoo siitä, ettei Rautakorpi ajatuksineen ole jäänyt menneeseen, pikemmin päinvastoin. Toki se täytyy toimimaan saada jollakin aikavälillä, muuten siitä ei ole mitään hyötyä.

Venäjä kyllä usein pelaa pirun nopeaa ja kaunista jääkiekkoa, eikä nytkään poikkeus.

Kyllä Metsola on ainakin omasta mielestä huippuveskari, pari viime kautta ollut todella hyvä KHL:ssä

Minusta jos nämä viestit lukee putkeen, niin saa sen kuvan maalista, miten itse ajattelen.
Metsola tosin on lyhyt molari, ehkä sekin tekee “kurkkimisen” vaikeaksi. Euroopan huippumolariksi kuitenkin Metsolan lasken, lähelle sitä.

Ei muuten mun mielestä muut ole ollut lainkaan Metsolan maaleja. Hyvin on pelannut minusta

Pääsin vasta telkkarin ääreen. Kannattaako tätä kolmatta erää töllätä?

• Kyllä
  • Ei
  • On tämä parempaa viihdettä kuin Tapparan pelit keskimäärin

0 voters

Nyt puhui Kapanen asiaa. Samaa olen minäkin jankannut. Lahjakkuus: Työnteon ja intohimon lahja.

Paljon kyllä helpottaisi pelaamista jos voitettaisiin joku kaksinkamppailu.

2 tykkäystä

Nyt oli eleetön koppi

Tää on kyllä maailman paras peli. :sleeping:

1 tykkäys

Hakanpää ja Kivihalme pelasi hienosti Kärppä-kuvion.

Valelaukas, levitys ja ajo maalille. Laitahyökkääjä kiertää viivaan paikkaamaan.

Vastaan itselleni, kun nyt jäin tätä vilkuilemaan, että tässä on kyllä jotain Tapparan peleistä tuttua: (omista) hyökkäyksistä puuttuu vaaran tuntu, vastustajan hyökkäyksistä ei niinkään.

2 tykkäystä

Mitä Harri Pesonen ja Toni Rajala tekevät Leijonissa??

Rajalaan en ota kantaa, mutta Harri Pesonen vakipaikkaa olen vähän ihmetellyt. Ei toki huono pelaaja, mutta muitakin voisi edes kokeilla näissä peleissä

Kenet sinä olisit ottanut mielummin? Onhan Rajala ainakin todella hyvä kiekkoilija.

“Jatkumo” mainittu studiossa.

Suomella ei maskipelaajaa, ei riittävää vauhtia, ei vaarallisia laukauksia, kudit jää matkalle, hävitään kaksinkamppailut… Miten tää kuulostaa tosi tutulta jostain…

Suomen paras tänään Oula Palve.

3 tykkäystä

Kärppäsuhteilla pääsee helpommin leijoniin

Mikä on pisin aika jonka leijonat on pelannut uuden valmentajan alaisuudessa maaleitta?

Onko Pesosella suhteita Kärppiin, vai puhuitko yleisesti?

Nyt taisit sekottaa Pessit, Harri on Jypin miehiä ollut. Janne oli se Scuba-Diver

1 tykkäys