Voitosta 2p, tappiosta 1p
Minä otin vaatteita pois saunaan lähteäkseni.
Lauri ei sitten antanut mennä.
Miksi? Eikö piste voittajalle ja tikkari kaikille pelaajille?
Missä muut? #Tori
Lukko ei tänä vuonna tavoistaan poiketen voittanut Pitsiturnausta.
Tälläinen selitys…
I asked myself the same thing when I saw the format. After some research, I found out that a forfeit results in zero points. Thus, a team that wins 5 games and loses one game will place ahead of a team that wins 5 games and forfeits one game.
Olipahan taas peli tästä ei koripallo enää parane.
Markkasella on aivan jäätävät hermot ja henkinen kanttikin on sitä luokkaa että oksat pois.
En tiedä voiko Markkasesta tulla vuoden tulokasta NBA:ssa mutta itse Chicago Bullsin kannattajana olen iloinen siitä että Lauri on Bullsin pelaaja kunhan Lauri tuosta vahvistuu eli saa lisää lihaa luiden ympäri niin siinä on sellainen paketti koossa jollaista suomella ei ole ollut koskaan aiemmin.
Huikea trilleri taas kerran ja upea voitto.
Jutin sanoin.
Kiitos kuuluu koko joukkueelle.
Tässä vielä kooste Markkasen huikeista ratkaisuista ottelun loppuhetkillä. Viilee jätkä.
Oli kyllä mahtava peli ja huikea tunnelma Areenalla. Oli mahtavaa huomata pelin kaikki vaiheet ja se, miten yleisö reagoi niiden mukana: yleisö meinasi vaipua hurmoksellisen alun jälkeen jo epätoivoon, mutta heräsi ottelun lopulla taas tsemppamaan omiaan. Jatkoajalla ei kuullut edes vieruskaverin kommentteja. Ja matsin jälkeen ulkona vinkui korvissa , kyllä suomalaisetkin siis osaa. Täytyy myöntää, että koripallokin on paikan päällä hurjan hieno laji.
Löytyyköhän Suomi-Puola-peliä enää Areenasta? Olen yrittänyt etsiä, mutta en vaan löydä.
Tässä elisen pelin taktinen kuvio. Katsoin pelin mutta eihän tälläistä osannut katsoa mitä tapahtui varsinaisella peliajalla lopussa. Aika velho toi Dettman.
Tässä on oikein hyvä juttu todennäköisyyksistä, jotka eivät olleet varsinaisen peliajan lopulla Suomelle kuin luokkaa 0,1-0,5%
Paljonkohan livestä olis saanu kertoimeks
Suomi Kreikka alkamassa. Suomen sijoitus ratkeaa vasta viime kierroksella. Tässä pohdintoja mahdollisuuksista.
E. Mahtialku Suomella 3 min. pelattu ja Suomi johtaa 8 - 0
Onnekas alku, mut ei huono.
Kreikalle avauspiste
Kreikalla vähän pääjumia
E: Tai paljon
Kreikan vaparit eivät mene edes sinnepäin.
16-3.