Turnausseuranta: Koripallon EM-kisat 31.8.-17.09.2017

Voitosta 2p, tappiosta 1p

1 tykkäys

Minä otin vaatteita pois saunaan lähteäkseni.
Lauri ei sitten antanut mennä.

4 tykkäystä

Miksi? Eikö piste voittajalle ja tikkari kaikille pelaajille?

Missä muut? #Tori

8 tykkäystä

Lukko ei tänä vuonna tavoistaan poiketen voittanut Pitsiturnausta.

2 tykkäystä

Tälläinen selitys…

I asked myself the same thing when I saw the format. After some research, I found out that a forfeit results in zero points. Thus, a team that wins 5 games and loses one game will place ahead of a team that wins 5 games and forfeits one game.

3 tykkäystä

Olipahan taas peli tästä ei koripallo enää parane.
Markkasella on aivan jäätävät hermot ja henkinen kanttikin on sitä luokkaa että oksat pois.

En tiedä voiko Markkasesta tulla vuoden tulokasta NBA:ssa mutta itse Chicago Bullsin kannattajana olen iloinen siitä että Lauri on Bullsin pelaaja kunhan Lauri tuosta vahvistuu eli saa lisää lihaa luiden ympäri niin siinä on sellainen paketti koossa jollaista suomella ei ole ollut koskaan aiemmin.
Huikea trilleri taas kerran ja upea voitto.

Jutin sanoin.
Kiitos kuuluu koko joukkueelle.

3 tykkäystä

Tässä vielä kooste Markkasen huikeista ratkaisuista ottelun loppuhetkillä. Viilee jätkä.

2 tykkäystä

Oli kyllä mahtava peli ja huikea tunnelma Areenalla. Oli mahtavaa huomata pelin kaikki vaiheet ja se, miten yleisö reagoi niiden mukana: yleisö meinasi vaipua hurmoksellisen alun jälkeen jo epätoivoon, mutta heräsi ottelun lopulla taas tsemppamaan omiaan. Jatkoajalla ei kuullut edes vieruskaverin kommentteja. Ja matsin jälkeen ulkona vinkui korvissa :joy:, kyllä suomalaisetkin siis osaa. Täytyy myöntää, että koripallokin on paikan päällä hurjan hieno laji.

13 tykkäystä

Löytyyköhän Suomi-Puola-peliä enää Areenasta? Olen yrittänyt etsiä, mutta en vaan löydä.

1 tykkäys

Tässä elisen pelin taktinen kuvio. Katsoin pelin mutta eihän tälläistä osannut katsoa mitä tapahtui varsinaisella peliajalla lopussa. Aika velho toi Dettman.

4 tykkäystä

Tässä on oikein hyvä juttu todennäköisyyksistä, jotka eivät olleet varsinaisen peliajan lopulla Suomelle kuin luokkaa 0,1-0,5%

3 tykkäystä

Paljonkohan livestä olis saanu kertoimeks

Suomi Kreikka alkamassa. Suomen sijoitus ratkeaa vasta viime kierroksella. Tässä pohdintoja mahdollisuuksista.

E. Mahtialku Suomella 3 min. pelattu ja Suomi johtaa 8 - 0

2 tykkäystä

Onnekas alku, mut ei huono.

1 tykkäys

Kreikalle avauspiste

Kreikalla vähän pääjumia

E: Tai paljon

1 tykkäys

Kreikan vaparit eivät mene edes sinnepäin.

16-3.

1 tykkäys