Turnausseuranta: MM-kisat 4.-20.5.2018 (pl. Suomen pelit)

En jaksa uskoa että tähän vaiheeseen enää annetaan tasottavia, melkeinpä pakolliset pois vaan.

1 tykkäys

Itse en tiennyt, mutta koko Ruotsin penkki tiesi.

2 tykkäystä

Minulle oli ihan uusi juttu.
Luulin että kello ratkaisee.

2 tykkäystä

Saako nyt kehua, että tiesin?

4 tykkäystä

No joo. Noksu puolustelee Josia ihan hyvin tuosta kiekon pelaamisesta jäähyaitiosta. Menee varmaan samaan kategoriaan, kun pelaajat pelaa korkealla mailalla typerissä tilanteissa. Sitä tulee silti katsojana ihmeteltyä.

Toivon, että pelaajat osaa pelaamansa pelin säännöt.

1 tykkäys

Knoppi: Ekman-Larssonin selässä on nimi ilman väliviivaa.

1 tykkäys

Voi luoja noita Antsan kansainvälinen eliitti -juttuja

1 tykkäys

Ruotsin maali on vain ajan kysymys,

Nyt kun asiaa joutui miettimään, niin vallan looginen juttu. Ei kentän ulkopuolelta saa pelata. Jos saisi, niin pelaajahan olisi itse esim. taklattavissa.

1 tykkäys

Sveitsikin taas piristy, loistavaa!

Siinä olisikin higlight reel -kamaa, kun [vaihtoaition sijaan] joku taklattaisiin takaisin jäähyaitioon siitä luukulta.

2 tykkäystä

…sitä loukkaantumisten määrää, jos tuossa voisi oikeasti taklata…

1 tykkäys

MM-kisat pitäisi pelata aina syksyllä ennen kauden alkua, niin sitä muistaisi kauden alettua kuinka hyvällä tasolla Liigan tuomarointi on. Syksyyn mennessä sitä on taas unohtanut heidän tasonsa verrattuna kansainvälisiin tovereihinsa.

Ei hitto, ekaa kertaa näin Kummolamainoksen :smiley:

1 tykkäys

Eikös täälläkin joskus ole ollut puhetta, että pelaajat itse asiassa tuntevat aika huonosti tuollaiset vähän harvinaisemmat säännöt. Varsinkin silloin, kun NHL:n säännöt sekä kansainväliset ja kansaliset säännöt poikkeaa toisistaan.

1 tykkäys

Toi jään taso taitaa alkaa olla jo melkoinen vitsi.

1 tykkäys

Jos tässä jatketaan tätä vuoron perään maalin tekemistä, niin Sveitsihän tekee seuraavan.

1 tykkäys

Alkaa? Eikö se ole sitä ollut turnauksen alusta asti?

1 tykkäys

Hyvänen aika tuota Sveitsin pelaajien tahtotasoa. Toivoisin joukkueelle voittomaalia 15 sekuntia ennen varsinaisen peliajan päättymistä.

Ja Ruotsi taas seuraavan. Hmmm. Siinähän tapauksessa tätä pelataan maailman tappiin.