Turnausseuranta: U20 MM-kisat 26.12.2024 - 5.1.2025

Nysse Halttunen iski, 3-0!! Helpottaa.

2 tykkäystä

Joo, mutta peliä 17 minuuttia jäljellä. Ei nyt aleta odottelemaan Latvian kavennuksia.

Rautiaisen peli on jotenkin kypsempää täällä versus liiga, hyvähän hän on ollut molemmissa. Tietysti voi olla helpompaa pelata junnuja vastaan kuin liigan karvaperseitä.

1 tykkäys

Missäs järjestyksessä näissä kisoissa taulukossa verrataan sarakkeita joukkueiden ollessa tasapisteissä? Lähinnä mietin että kuinka varma Suomen kakkospaikka lohkossa on tämän voiton jälkeen. Suomi nousee 8 pinnaan, Usa ja Kanada on 7 pisteessä mutta pelaavat vielä keskinäisen pelinsä myöhemmin tänäyönä. Tasapeli varsinaisen jälkeen nostaisi jomman kumman 9 pinnaan ja toisen Suomen kanssa tasoihin 8 pinnaan, että miten sijoitus sillon määrittyisi?

Keskinäinen peli. Eli jos USA ottaa jatkoaika/voittomaalikisa-voiton, Suomi olisi kolmas. Muuten Suomi tulee toiseksi.

2 tykkäystä

Tässä on nyt tullu katsottua suomen peleistä Saksaa, USA:ta, ja tänään Latviaa vastaan pelatut ottelut ja itse oon tykännyt seurata erityisesti kahden nuoren miehen otteita.

Eihän tosta Benjamin Rautiaisesta voi olla vaan tykkäämättä. Vasta nyt oon itse pistänyt merkille miten hyvä kiekkoilija on kyseessä. Käsittämättömän taitava kaveri jolla on kyllä keskimääräistä parempi pelisilmä. Toinen on mv Petteri Rimpinen, aivan huikeen hyvä veskari teknisesti, paketti pysyy kyllä hiton hyvin kasassa melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Sanoisin, että on parempi kuin mitä Juuse Saros oli saman ikäisenä.

8 tykkäystä

Ruotsi 4-2 johdossa Tsekkiä vastaan ja näin ollen menossa lohkonsa voittoon. Ja edelleen näin ollen Suomen vastustajaksi puolivälierään tulee Slovakia tai Tsekki. Jos ollaan lohkon kakkosena niin Slovakia, jos Usa voittaa Kanadan 2 pisteen arvoisesti vastaan olisi tulossa Tsekki. Toki tiota Ruotsi - Tsekki peliä vielä lähes erän verran pelaamatta että ehtii hyvin vielä vaikka kääntymään

2 tykkäystä

Perjantaina 3.1.25 puolivälierä Suomi-Slovakia klo 00:00 Suomen aikaa. Yhdysvallat löi uudenvuodenaaton myöhäispelissä Kanadan 4-1 ja voitti sitä myöten Suomen alkusarjalohkon.

3 tykkäystä

On kyllä pahimpia kellon aikoja 00.00 pelille. Joko alkuillasta tai vaikka 02.30 ois paljon parempi. Näillä mennään sano Virmas Mattikin aikoinaan.

Ketju avattiin automaattisesti 34 tunnin kuluttua.

Ruotsi johtaa 3-2 kolmannessa erässä. Hyvin Latvia haastaa

Ruotsilla meni 40 laukausta rikki

Saanko mitenkään näkymään suomen peliä mistään netistä/suoratoistosta ilman että joudun maksamaan siitä? Mulla kun ei näy tv-kanavat makkarin telkusta ja olisi mukavempi yöllä katsoa peli sieltä. Saako siis TV5 lähetystä mistään ilmaiseksi näkymään verkon kautta?

Ps. Pahoittelut jos väärä ketju. En vain löytänyt sopivampaa.

Ei taida saada. Suoratoistolla TV5 löytyy Maxilta.

1 tykkäys

Kyllä saa. Olkaapa hyvät

https://www.tvkaista.org/

6 tykkäystä

No perhana. Viä kun toimisi chromecast… Mut kaikkea ei taida voida saada. Kiitos kuitenkin.

Edit. Saipas kun otti vaihtoehtoisen soittimen.

1 tykkäys

Toimiiko ihan normisti vai onko laginen paska, kun chromecastilla kattoo…

Saaren työpiste :smile:

3 tykkäystä

Se on ainoana hereillä olevana ruvettava kattoo Suomen peliä.Muut fiksumpina nukkuu.

2 tykkäystä