Toivottavasti pelaavat oikeasti eikä mitään näennäistä peliä Sveitsiä (olin kirjoittamassa SaiPaa johtuen eräästä CHL pelistä aikanaan) vastaan :p.
Tuunasin telkun kakkoselle ja kohta näkee miten menee.
Toivottavasti pelaavat oikeasti eikä mitään näennäistä peliä Sveitsiä (olin kirjoittamassa SaiPaa johtuen eräästä CHL pelistä aikanaan) vastaan :p.
Tuunasin telkun kakkoselle ja kohta näkee miten menee.
Höpö höpö, voitolla yöhön ja itänaapuria käkättimeen seuraavaks.
Pitää olla valmis voittaan kaikki jos haluaa olla paras.
Tuokkola tuntuu olevan paljon fiksumpi kun on seuraava Tapparan kakkoskoutsi.
Sanoiko se, että siellä on puolustaja David Aebischer? Sukua kaimalle?
Suomen viisikkopeli kyllä kehittynyt selvästi.
Ekan vaihdon perusteella väittäisin, että tuo nuorempi Räty on Puljujärvi ekoista u20-kisoistaan.
Tämä poika kuitenkin viettää vapaa-aikaansa mm. lukemalla kirjoja.
Englannin?
Monenlaista kertomakirjallisuutta. Osannee myös kyseistä kieltä.
Tämä poika on myös keskushyökkääjä. Eri pelaajat, eikä heitto ollut positiivinen, saati negatiivinen. Hirveä sähkötys vaan menossa joka puolelle.
Karjalaisen laukaisukoulusta iltaa! Raipe varmaan näyttänyt videolta koulumaaleja ja hyvin oli oppi mennyt perille?
Hongalta hyvä veto ja Suomi johtoon.
Tanus haki OG-Granlund-tyylistä tökkäysilmaveiviä. Harmillisesti karkasi.
20min 1-0 Honka
Onko tää Oden sama kuka on KooKoossa pelannut liigaa? Vai onko niitä useampi veljes?
Sama kaveri. Velipoikansa pelaa KooKoo:n A:ssa.
En jostain syystä saa hirveästi kicksejä tästä joukkueesta yksilöiden puolesta, mutta sytyn kyllä tuolle, että joukkueen motto on Uuno Turhapuro -lainaus.
Keku ex-Tapparalainen kuin myös Rale Urama
Sveitsi meni johtoon 1-2, mutta mä nyt väitän että siellä on jo pari sveitsiläisjäähyä jäänyt viheltämättä tässä 2. erässä.
Kaikki menee. RAIMO TEE JOTAIN!