Tuukka Mäntylän taklaus Kärppien Radek Koblizekiin 12.10.2019

Mäntylä ansaitsee pelikieltoa taklauksesta, mutta niin ansaitsisi Koblizekin yhden pelin filmaamisesta. Harvoin näkee noin törkeää filmaamista.

1 tykkäys

Eiköhän Mäntylälle arvota Tuukka bonuksella se 3-5 peliä kakkua.

En ite näe kyllä filmiä. Onkos Tuukalla historiaa viimeiseltä 3 vuodelta?

2 tykkäystä

Helposti voi tulla sillä Mäntylällä on viimekaudellakin ollut pelikieltoja, mitkä voivat lisätä kakkua (uusijan lisää).

Esim. 2019 pelikieltoja:

Noista hidastuksista ei selviä, että osuiko päät yhteen. Selvää on, että jotain osui myös Mäntylän päähän.

Kurinpito antaa tästä jotain. Tyhmä teko. Yhtä vähän aihetta selitellä kuin Jussi Jokisen casessa. Tuomio pelissä meni ihan oikein ja oikeasta syystä: pään tai niskan alueelle kohdistuva taklaus. Ei filmaamista. Toivottavasti Koblizekille ei tule kovin pitkä huili.

1 tykkäys

Siis jos tolle Koblizzekille ei tule tuosta filmistä mitään niin ens peliin kaverille hame päälle oikeesti hei, ei voi mennä läpi tollanen pelleily? Kytätään kattooko tuomari ja sit valekuollaan ennenkun tullaan naureskellen takas kentälle. Sikamaista.

7 tykkäystä

Muuten olis mennyt Koblizekin sekaisuus tältä katsojalta läpi, mutta tuo talutuksen aikainen päänravistelu ei oikein nyt vakuuttanut mua. Ei sen enempää, kuin se kuoleva joutsenkaan taklauksen jälkeen.

Ihan varmasti on pelikunnossa seuraavassa pelissä.

14 tykkäystä

Veikkaan, että pelaa seuraavassa. Olen kärsinyt urheilu-urani aikana 5 aivotärähdystä, yksi niin kova, että olen elänyt sen päivän vain kuulopuheen perusteella. Se ei olis ollut kättelyssä. Tokihan Kärpät voi ison rosterin turvin pitää sitä sivussa vähän aikaa.

1 tykkäys

Aivotärähdykset on kuitenkin aika henkilökohtaista miten toipuu yms.

Ollaan oltu eri biologian tunnilla.
Mielestäni @Oijennus on tässä lähempänä totuutta.

Ohoh. Nyt taitaa olla tunteet pinnassa. Oikeesti hei. Ota värilasit pois vaan, hei. Tuukka ei nosta käsiä vaan kädet on rinnan edessä.

No niin, onko lasit päässä vai ei, se lienee eka kysymys. Toinen on tuo esitetty filmaus, sitä ei tiedä kun Kobli itse. Ehkä olis pitäny kantaa paareilla penkille.

Hidas niin köppänen, mutta 1. kädet nousee, tai on irti kropasta. 2. Koblin pää menee alas, etsii kiekkoa jaloistaan. 3. Jokainen voi kokeilla - pyytää naapuria tinttamaan lapiolla päähän, seurauksena tiputus, josta mieli, keho, jumalan voimat nostaa automaattisesti ylös, mutta jos paukku vie voimia, niin ei pääse ylös. Mitähän nyrkkeilijät tai vapariottelijat, nekin kävelee kun on ottanu happea. Filmaako ne?

Jälkipeliä oli, nousiko siellä joku maila Tuukan naamaan vai. Ei luulisi taklauksesta tulleen arvet

Joka tapauksessa eilen ja tänään oli vähän sellaista old school Turria, too emotional

Puhdas, kädet alhaalla. Naurettava pyörtyminen, nousemisen jälkeen. Olis saanut sattua, oikeasti.

3 tykkäystä

On joo. Mutta se miltä toi talutettuna haluaa näyttää, niin ei olis ollut käyttelyssä mukana.

Nähdäkseni sinulla meni nyt tuossa jokainen ajatus pieleen. Tosin tuo ”tyhmä teko” voi olla tavallaan oikeinkin. Olisi saanut himmailla aiemmin ja välttää noin kovan törmäyksen.

1 tykkäys

Ehkä on värilasit päässä, mutta ei mielestäni ollut päähän kohdistunut taklaus ja Koblicek filmaa.

3 tykkäystä

Taklaus ei osu päähän.
Koblizek saattoi lyödä päänsä pleksiin tai päät yhteen Mäntylän kanssa. Aika paksua syyllistää nyt suorilta Koblizekia filmistä… Itse mm. kovasta iskusta lievän aivotärähdyksen saanut ja kyllä siinä ensin nousin tolpilleen jonka jälkeen heitti vintti pimeää vähäksi aikaa.

Tuomio oikea, koska vauhti oli liian kova. Muuten taklauksessa ei vikaa ollut.

3 tykkäystä

Kyllähän se nyt osuu. Samalla osuu kaverin kypärä Mäntylää. Pulinat pois 6-8 peliä tulossa.

1 tykkäys

Pahin tälli päähän tulee Koblizekin heittäytyessä naamalleen filmin aluksi.

2 tykkäystä