Olen erittäin huolissani, mutta en soita Harri Aholalle. Olen huolissani siitä, että riittääkö Suomen maalivahtipeli näissä kisoissa? Jos olisin pessimisti, niin sanoisin, että ei riitä. Jos olisin optimisti, niin sanoisin, että saattaa riittää, mutta en ole varma. Meidän vastuussa oleva mokke ei tosiaan ole vakuuttanut otteillaan minua. IMO.
Eikös tuo Luukkonen ollut ratkaisupeleissä maalissa myös vuosi sitten?
Saattoipa ollakin, mutta nyt on nyt. Tovion ,että nostaa tasoaan. 89,5 ei taida ihan riittää
Most Valuable Player
Kristian Vesalainen (FIN)
Directorate Awards
Best Goaltender: Maxim Zhukov (RUS)
Best Defenceman: Miro Heiskanen (FIN)
Best Forward: Kristian Vesalainen (FIN)
Media All-Star Team
Goal: Dylan St. Cyr (USA)
Defence: Miro Heiskanen (FIN)
Defence: Maxwell Gidon (USA)
Forward: Kristian Vesalainen (FIN)
Forward: Sean Dhooghe (USA)
Forward: Ivan Chekhovich (RUS)
Sanomani kaksikko siellä pytyt nappasi.
Heiskasesta diggaan… paljon.
Itse en ehtiny hirveästi seuraamaan kisoja, vanha viesti mutta mainitsit maalivahdeista. Luukkosenkanssa pelattu muutama vuosi yhdessä, miten onnistui? lahjakas nuori mies kyseessä.
Edit: itseasiassa piti kysyä kaikilta, jotka pelejä ehti enemmän seuraamaan
Luukkonen ei mielestäni näissä kisoissa onnistunut. Se on tosiaa minun mielipiteeni. Kun katsotte pötköön maalit, jotka Suomelle tehtiin, niin olette sen jälkeen kanssani samaa mieltä. Hänestä huolimatta hieno joukkue, joka ansaitsi juuri sen, minkä se sai. Moken olisi pitänyt vetää loistava peli finaalissa, jotta olisi ollut säänssiä. Näin ei käynyt. Hyvät ksiat joukkueeltaä ja hienoja yksilöitä.
17 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Jääkiekkoliitto linjaa: Suomessa pelaavia suositaan nuorisomaajoukkuevalinnoissa?