Valmentajanvaihdosveikkuut 2021-22

:white_check_mark:

Seuraavana listalla kaksi ehdokasta…

1 tykkäys

Meikä ties kerrankin jotain kun sanoin Tiilikaisen saavan pidemmän joululoman!:rofl:

1 tykkäys

Joko tää on varma? Ite voin sovitella aasin hattua kun kuvittelin, että koronan runtelemat seurat ei halua ottaa lisää taloudellista taakkaa maksamalla palkkaa kahdelle päävalmentajalle.

Mä voin tehdä. Varmaankin uusi ketju, “, osa2”?

Edit. Vanhoissa veikkaus-ketjuissa oli näemmä lisätty vaan saman ketjun jatkoksi, niin pistin samalla lailla.

2 tykkäystä

Juu, Kerhon ketjussa linkki seuran tiedotteeseen.

1 tykkäys

Eli Tiilikainen vaihtui Kerhossa Pikkaraiseen.

Uusi äänestys.

• Ville Peltonen, HIFK
  • Jarno Pikkarainen, HPK
  • Jouko Myrrä, Ilves
  • Olli Jokinen, Jukurit
  • Jukka Ahvenjärvi, JYP
  • Tommi Miettinen, KalPa
  • Olli Salo, KooKoo
  • Lauri Mikkola, Kärpät
  • Marko Virtanen, Lukko
  • Tommi Niemelä, Pelicans
  • Pekka Virta, SaiPa
  • Risto Dufva, Sport
  • Jussi Tapola, Tappara
  • Jussi Ahokas, TPS
  • Ari-Pekka Selin, Ässät

0 voters

2 tykkäystä

Mennään edelleen Selinin palluralla. Katsotaan niin runkosarjan jälkeen about kaikki muut on vaihtanut mukavaa valkkua paitsi Ässät.

1 tykkäys

Tähän ajankohtaan oli kaksi vaihtoehtoa: Selin ja Tapola. Ajattelin Jupella kuitenkin olevan seurajohdon puolelta (utj+hallitus) sen verran tukea, että katsellaan vielä tovi. Sillä välin Selin ehtii saada potkut.

Mutta kuka mahdollisesti Jupen tilalle?

Mitäs mitäs.

2 tykkäystä

Ässillä oli keväällä kassa ns. tyhjä. Ehkä tuo selittänee.

Veikkasin Tapolaa, mutta kyseessä on enemmänkin toive kuin todennäköisyyksien arpominen. Olen salaa toivonut Tukka-Tapola -jatkumon katkeamista jo Tukan edellisen pestin alusta asti, eli kyseessä ei ole tämän normisyksyisen “treenijumin” aiheuttama pettymys.

Onneksi tiesin tämän twiitin ennen kuin äänestin. Valitettavan usein olen näissä osunut oikeaan, ja nyt menin ikävä kyllä laittamaan kiss of deathin Tapolalle.

P.S. Muut millään lailla realistiset vaihtoehdot ovat minusta Tommi Miettinen ja Jouko Myrrä.

1 tykkäys

Jos nyt mietitään mikä skenaario olisi todennäköisin jos potkuihin päädyttäisiin… Jukka hoitaisi meidät mitalipeleihin ja ensi kaudella joku muu (Raipe) tulee kokeilemaan.

1 tykkäys

Nyt veikkaan(tiedän) Jokke naapurista pitkälle sapatille kun Raimo kurkkii nurkan takana👀

1 tykkäys

Omat porilaiset lähteet tiesivät kertoa, että Ässät on neuvottelupöydässä itse Aurinkokuninkaan kanssa. Tiedä sitten, mutta mun ääni menee Selinille.

3 tykkäystä

Heh, Tami kun palaisi Liigaan niin olisi ainakin viihdettä tiedossa.

9 tykkäystä

Just näin. Äänestyksestä näyttäisi puuttuvan “ei kukaan” -vaihtoehto, mutta se lienee vain perinteistä.

1 tykkäys

Miika Elomon paluuta odottelen vesi kielellä. Ura ei näytä tyssäneen, vaikka ensivisiitti jäi ranskalaiseksi.

4 tykkäystä

Se oli lapsus notta jäi pois, mutta oli ehditty jo äänestää kun hokasin.

2 tykkäystä

Eiköhän Tamin kellosta oo patterit loppuneet jo ajat sitten mitä valmentamiseen tulee? No lause=mikä v#ttu teitä Porilaisia oikein vaivaa! Pitää kutinsa jos Tami Poriin päätyy?