Veli-Matti Vittasmäki

VMV on tällä hetkellä puolustuksen MVP, jos katsotaan kokonaisvaltaista pelaamista. Arvelin jo ennen kauden alkua, että mies tulee olemaan top 4 -roolissa ja pelaamaan isoja minuutteja, enkä voi varsinaisesti sanoa yllättyneeni hänen otteistaan. Olin itse asiassa lähes varma, että hänestä tulee Rautakorven luottopelaaja, sillä niin hyvä hän oli jo viime kaudella puolustuspäässä. Alla oleva arvio viime keväältä osuu aika nappiin. Suurin pelko onkin se, että hän alkaa olla jo liian hyvä Liigaan, eikä jatka sopimustaan loppuun asti Tampereella.

7 tykkäystä

Vielä, kun Elorinne oppisi pelaamaan samalla tavalla niin hyvin olisi meidän asiat :smiley: VMV on kyllä monipuolinen, iso ryöstö Ilveksestä.

5 tykkäystä

Nyt on Messi täysin oikeassa, eli ilman muuta Vittasmäki! Ei tarvi kuin katsella pojan otteita kentällä, eikä haittaa vaikka vilkasee sivusilmällä kauden tähän astisia tilastoja.

Puolustajan ykköstouhu on puolustaminen +13! Ylivoimainen! Ja saa toki tehoillakin 2+5!

Eli kaikilla mittareilla V-M on joukkueemme ykköspakki tällä hetkellä.

Ps. Eihän meillä huonoja pakkeja olekaan, mutta Vittasmäki on parhaista paras!

9 tykkäystä

https://www.aamulehti.fi/urheilu/hpk-ottelun-pelin-paallikko-on-dominoinut-varjoissa-tappara-ei-ole-pelkka-tahtisikerma-200543653/

Aamulehden valinta pelin päälliköksi. Tuon videon lopulla toimittaja sanoo, että VMV joutui pelin jälkeen hoitotoimenpiteisiin, eikä ole miestä sen jälkeen näkynyt, eikä tiedetä mitä sattui ja missä mutta pelasi pelin loppuun.

2 tykkäystä

“Saattaa pelata ensi viikolla, pieniä kolhuja”

Sanoi joku äsken radiossa, taisi olla Pomo.

7 tykkäystä

Tapparan Snapchatin perusteella näyttäisi VMV olevan aamureeneissä ihan normaalisti mukana. Jokohan perjantaina pelaisi, kun ei pitänyt mitään vakavaa olla? Kaivattaisiin kyllä tätä ukkoa jo alakertaan.

10 tykkäystä

HIeno juttu.
Jääkiekkoanalyytikkona minä olen ihan hanska, mutta Vittasmäen loukaantumisen jälkeen ollaan hävitty kaikki pelit.

3 tykkäystä

Juu kyllä tuo puolustus varsinkin omassa päässä Vittasmäkeä on kaivannut.
Yllättävän tärkeä pelaaja Tapparalle ollut nyt kun melkein puolet
runkosarjaa on pelattu.

1 tykkäys

Onneks ei lopu pahvi ihan heti. Ollut todella hyvä, toivottavasti mukana huomenna

1 tykkäys

Mitähän miehelle kuuluu? Onko näkyny reeneissä? Olis hieno kyllä saada kaveri taas kentälle.

Kun Vittasmäki tulee takaisin niin muiden pakkien peliaika pienenee ja puolustuksen laatu nousee, paras pakki syyskaudella.
Ei täysin sattumaa ole kun mies saikulla niin tappioitakin on tullu.

2 tykkäystä

Joku palstalla kertoi nähneensä V-mäen reeneissä. Varmaan kohta askissa

Tapparan Snäpchatin puolella mies näytti kahden muun pelaajaan kanssa viilettävän jäällä. Kahta muuta en äkkiseltään tunnistanut.

E. Kaksi muuta Rouhiainen ja Luoto(?)

Käsittämättömän nopeassa kunnossa. Eilen älykiekon mukaan 39,51 km/h ja ylivoimaisesti nopein luistelija. :open_mouth:

11 tykkäystä

Ei taida olla reenijumia. :smile:

Muutenki hyvä tukipilari pakistossa. Onneksi teki 3v pahvin Tapparan kanssa.

19 tykkäystä

Vittasmäki lupaa, että huomenna lähdetään klo 17 kuin tykin suusta. :slight_smile:

7 tykkäystä

Miksei Vittasmäkeä haastatella useammin? Sanavalmis haastateltava. Hyvin vähän jargoniaa vs. muut.

5 tykkäystä

Erittäin hyvä kysymys!:+1:t2:
Juttua piisaa ihan livenäkin ja herrasmiehenä huomioi kannattajat todella hienosti.
Minä en harrasta selfieitä, mutta silti mun puhelimessa on Vittasmäen ottama selfie hänestä ja minusta.:face_with_hand_over_mouth:

6 tykkäystä

Koska Vittasmäki ei ole mediaseksikäs pelillisten asioiden johdosta.

En tiedä, voiko kukaan olla enempää Saravo Saravon tilalla. Ihan loistava paikkaus.

3 tykkäystä