Verneri Ahonen

23 tykkäystä

Hyvä. Herrasmiehiäkin aina tarvitaan! Ekku Lehtosen manttelinperijä? :+1:

5 tykkäystä

Mikähän peli se oli U20-sarjassa, vastustaja olisi saanut jäähyn, mutta Verneri huusi tuomarille ettei siinä ollut mitään, kaksikin kertaa ja tuomari laski kätensä eikä vastustaja jäähyä saanut. Tasan ainoa kerta kun olen kilpaurheilussa moista todistanut, eli Verneri todellakin on reilu heppu!

31 tykkäystä

Kyllä on herrasmies ja ihan ansaitusti pokkasi tämän pystin. En muistaa montaakaan hänen jäähyään ja kaverista huokuu se, että kunnioittaa lajia. Ja on vielä taitavakin.

Hyvä Verneri!

11 tykkäystä

Todellakin hyvä Verkku!! :flexed_biceps:

2 tykkäystä

Minä näin Tampere Cupissa oliko 2020 kun Kuusela vahingossa kampitti Arttu Ruotsalaisen kun tämä luisteli itse Kuuselan mailaan ja tuomari nosti käden ja Ruotsalainen osoitti omallaan että käsi alas. Täys vahinko kun oli. Kenties kunnioitus Kuuselaa kohtaan vaikutti? Toki voiko harkkapeliä laskea kilpailurheiluksi…

Joka tapauksessa Verneriltä hieno ele.

3 tykkäystä

Jatkot!

6 tykkäystä

Mikähän on Ahosen kanssa suunnitelma? Ikää tulee kauden aikana jo 23 vuotta, joten 5. kausi U20-sarjassa ei kuulosta järkevältä. Toisaalta hyökkäyksen toivoisi olevan sen verran laadukas, ettei Ahonen mahtuisi parhaan 12. joukkoon.

4 tykkäystä

Pyryyn, ”ykkössentteriksi”?

1 tykkäys

Toivottavasti pidettäisiin ukkojen mukana paikkaamassa loukkeja, ehkä jokin pätkä laina mikäli rosteri pysyy poikkeuksellisen hyvin kasassa.

Pieni yllätys, että päätti täällä jatkaa, sillä Nykänen meni peluutuksesta selvästi edelle. Tapparan kannalta tietysti hyvä juttu, potentiaalia on.

Tapparassakin on tämä hetkellä tilaa, sillä Rauhalan laituripaikat ovat vapaana. Jos ne jätetään Ahoselle, Nykäselle, Järventielle jne. niin peliaikaa varmasti saa.

Kyllä mä tykkään tästä jatkosopimuksesta. Varmaan lähtökohtaisesti sinne nelosen laitaan Nykäsen ja Rauhalan kanssa, mutta olisi hienoa myös nähdä kuinka peli toimisi sentterin paikalla oikein kunnon laitureiden kanssa.

4 tykkäystä