Täytyy myöntää, etten aluksi ollut kovin vakuuttunut miehen otteista.
Velho osoittanut, että olin väärässä. Olen iloinen, että olin väärässä!
Täytyy myöntää, etten aluksi ollut kovin vakuuttunut miehen otteista.
Velho osoittanut, että olin väärässä. Olen iloinen, että olin väärässä!
Korkea työmoraali on yksi syistä, joiden perusteella Heikkinen päätyi kesällä juuri Tapparaan. Hän on tullut seuran maalivahtivalmentaja Aki Näykille tutuksi Kärppien junioriorganisaatiosta ja tehnyt jo siellä Näykkiin vaikutuksen.
Maksumuuri!!!
Sopisi sosiaalisen median ketjuunkin mutta ![]()
Koska saa oman maskin?
Ei ny tartte vaihtaa mitään. Kulkee niin pidetään kaikki samana ![]()
Kun on heittää Velho Betonin paikkaajaksi, voi kyl nukkua yönsä rauhassa ![]()
Liian vähälle huomiolle on jäänyt tämän jäbän esitykset ja merkitys tälle voittoputkelle!
Erinomaista duunia, eikä todellakaan helpoin paikka lyödä itseään läpi liigaan.
Voidaan laittaa vaikka kevään “maalivahti rahat” sentterin hankintaan. Tämä ruutu näyttäisi olevan kunnossa.
Ja joululahjaksi voisi Tuomenoksa rustata Vilholle pitkän jatkosopparin ![]()
![]()
Toki tämä vaatii sen, että Betoni on kunnossa keväällä. Maalivahtien loukkihommat on monesti älyttömän pitkiä ja vaikeita.
Jos tuosta olisi tullut maali olisiko se
0 voters
maalivahdin häirintänä?
Vilholle kiitos, että tätä spekulaatiota tarvitsee käydä vain täällä palstalla eikä tilannehuoneessa.
Vaikea sanoa kun klippi alkaa liian myöhään. Miten se sinne päätyi. Ja oliko kontaktia?
Erinomainen on ollut Vilhon startti. Päässyt pelaamaan varmasti enemmän kuin kukaan osasi odottaa ja on käyttänyt tilaisuutensa.
Näykki tosiaan sanoi, että Vilhon pelinlukutaito on erittäin korkealla tasolla ja sen päälle on hyvä rakentaa fysiikkaa. Pelinlukua on hankalampi opettaa, jollei se taito ole hallussa.
Se on ehkä paikallaan kuitenkin pitää mielessä, että on eri asia pelata muutama peli korkealla tasolla kuin pelata kokonainen runkosarja ilman ailahteluita. Sellainen tietynlainen tasaisuus yleensä kehittyy ajan myötä.
On kyllä mukava tilanne valmennuksella, kun voi heittää kumman vaan molarin luukulle.
Ottelun jälkeen Saukkosen haastattelussa Heikkinen vastasi kysymykseen henkilökohtaisista tavoitteista, että “…Ei mitään henkilökohtaista - joukkue edellä mennään…”.
Hyvin sanottu.
Tuliks tää vähä huomaamatta?
Kovempaa saisi Vilho huutaa pakeille noissa tilanteissa, kun heittää kiekkoa peliin melko pitkän hallussapidon jälkeen. Tuntuu, että noissa meinasi käydä vähän kommunikaatiokatkoksia tänään. 1. erässä lähellä maksaa maalin.
Toki tällainen maalivahdin toimintatapa vaatii myös sitä, että pakit ovat 100% alertissa pillin soimiseen asti kiekon ollessa veskarilla.
Jatkoajan toimittajan mukaan Vilholla olikin näemmä vielä putki päällä:
Toi vähän ihmetytti kun Heljanko heittää välillä kiekon tosi hanakasti takaisin peliin. Nyt kun Velho teki samaa niin se yllätti pakit. Kommunikaatiosta varmaan kyse niin kuin sanoit.
Kyllä Heljanko saa parannuttuaan laittaa ihan parasta pöytään, että on selkeä ykkösmaalivahti. Sen verran vakuuttavia näyttöjä pistää Heikkinen tällä hetkellä pöytään.
Toivottavasti tälle ukolle sorvataan pian jatkopahvi. Tuskin ihan hulluja edes maksaa, kun ei ole vielä mitään mittavampia näyttöjä (esim. mestaruus tms.) pääsarjoista.
Hienosti pelaa Heikkinen, mut harmittaa, ettei joukkue edessä pelaa samalla tasolla. Maalivahteihin ei kaaduta ![]()